Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام و المسلمین  حسن روحانی روز شنبه در دیدار "رجب طیب اردوغان" رئیس جمهوری ترکیه که در حاشیه پنجمین نشست سران کنفرانس تعامل و اعتمادسازی در آسیا (سیکا) و در دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار شد، گفت: برای توسعه و تعمیق روابط ایران و ترکیه طی سال های اخیر گام های ارزنده ای برداشته شده و این روند باید متناسب با ظرفیتها و فرصت های فراوان، شتاب بیشتری بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روحانی همچنین همکاری های منطقه ای ایران و ترکیه را موثر، موفق و با اهمیت دانست و اظهار داشت: همکاری های دو جانبه و سه جانبه، از جمله با روسیه در حوزه مسایل منطقه ای و در روند آستانه، مبارزه با تروریسم و فرایند ثبات در سوریه بسیار با اهمیت و در راستای تقویت صلح و ثبات منطقه است. 

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه نیز در این دیدار گفت: مناسبات ایران و ترکیه در همه عرصه ها نزدیک و رو به توسعه بوده و تقویت بیش از پیش این روابط در عرصه های دوجانبه و منطقه ای برای آنکارا بسیار حائز اهمیت است. 

وی افزود: ترکیه مصمم است روابط خود را با تهران در همه زمینه ها توسعه دهد.

روسای جمهوری اسلامی ایران و ترکیه در این دیدار همچنین بر مخالفت خود با هرگونه تحریم و یکجانبه گرایی در مناسبات بین المللی تاکید کردند.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1270232

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی رجب طیب اردوغان ایران و ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه در استانبول با اردوغان دیدار کرد

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز (شنبه) در استانبول با رئیس جمهور ترکیه دیدار کرد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری «آناتولی» ترکیه اعلام کرد که «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور این کشور امروز در دفتر خود میزبان «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس است.

این دیدار پشت درهای بسته در دفتر ریاست جمهوری اردوغان برگزار شد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • اردوغان در دیدار هنیه: کلید صلح منطقه ایجاد دولت فلسطینی است
  • عکس | هنیه در استانبول با اردوغان دیدار کرد
  • پاکستان: سفر «رئیسی» به اسلام آباد از اهمیت بالایی برخوردار است
  • هنیه در استانبول با اردوغان دیدار کرد
  • هنیه با اردوغان دیدار کرد
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و ترکیه در مورد آخرین تحولات منطقه
  • عزم راسخ ایران در مبارزه با تروریسم
  • روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد
  • اردوغان به عراق سفر می‌کند
  • دیدار نخست‌وزیر قطر و وزیر خارجه ترکیه