Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@19:24:32 GMT

حساسیت شهید بلالی کمیزی نسبت به پرداخت قسط بانک

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۷۱۲۹

حساسیت شهید بلالی کمیزی نسبت به پرداخت قسط بانک

شهید یوسف بلالی کمیزی هفتم فروردین ۱۳۳۵، در روستای کمیز از توابع شهرستان رودان دیده به دنیا آمد. یادگار اسماعیل و رقیه تا پایان دوره ابتدایی درس خواند و سال ۱۳۵۷ ازدواج کرد و صاحب دو پسر شد.

پدرش که شغل کشاورز و باغداری داشت یکسال بعد از ازدواج یوسف در سال ۵۸ از دنیا رفت.

وی در آغاز جنگ تحمیلی نیز به عنوان پاسدار عازم جبهه های جنگ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسف که هنوز جوانی ۲۶ ساله بود دهم اردیبهشت سال ۶۱، در منطقه سوسنگرد بر اثر اصابت ترکش آسمانی شد.

مزار شهید یوسف بلالی کمیزی در زادگاهش واقع است.

شهید یوسف بلالی کمیزی حدود ۱۱ روز قبل از شهادتش اقدام به نوشتن وصیت نامه می کند.

وی در بخشی از وصیت نامه اش خطاب به مادر خود و همسرش آورده است: اگر شهادت نصیبم شد سجده شکر به جا بیاورید که چنین همسر و فرزندی داشتید و مبادا کوچک ترین ناراحتی به خود راه بدهید.

شهید بلالی کمیزی که نسبت به بیت المال حساسیت ویژه داشته ادامه داده است: چند کلمه یادآوری؛ ۸هزار تومان دارم در بانک قرض الحسنه امام و ۹ هزار تومان قسط آن مانده است، دفترچه بانک و دفتر حساب پس انداز داخل کمد توی همان گذاشتم.

وی در این وصیت نامه کوتاه خود اضافه کرده است: خدا و مرگ را فراموش نکنید واجبات دین اسلام را به جا بیاورید.

صله رحم را فراموش نکنید به خصوص نماز را با حضور قلب بخوانید که شما را از گناهان باز می دارد.

شهید بلالی کمیزی که در زمان فرزند دوم خود هنوز همسرش باردار بوده و وی در جبهه های جنگ به دفاع مشغول بوده است، توصیه کرده اسم فرزندش اگر پسر بود محمدامین و اگر دختر نام زهرا را برایش انتخاب کنند.

۹۸۸۷ /‏۶۰۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان هرمزگان شهیدان ما و شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید

بر اساس آماری که بانک مرکزی اعلام کرده است، بانک دی در پایان سال ۱۴۰۲، پس از بانک مشترک ایران و ونزوئلا، کمترین میزان متقاضی در صف دریافت وام قرض‌الحسنه ازدواج را داشته است. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک دی، این بانک در سال گذشته بیش از سهمیه اعلامی از سوی بانک مرکزی به تعهدات خود در قبال پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج عمل کرده است.

بر این اساس، بانک دی در سال گذشته 5 هزار و 537 میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج به 2 هزار و 512 متقاضی پرداخت کرده است.

بر اساس این گزارش با پایان سال 1402 تنها 11 نفر در صف دریافت وام قرض الحسنه ازدواج بانک دی قرار داشته‌اند که این تعداد نیز به دلیل عدم مراجعه فرد برای دریافت وام ازدواج و یا نقص در پرونده به وجود آمده است.

گفتنی است در سال گذشته تمامی شعب این بانک مکلف شدند با رعایت ضوابط و مقررات مرسوم، نسبت به تعیین تکلیف پرونده متقاضیان در صف تسهیلات تکلیفی از جمله وام قرض‌الحسنه ازدواج اقدام کرده و با تسریع در پرداخت وام، صف انتظار را به صفر برسانند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • ماجرای نامه عجیب خروج ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها!
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات
  • نامه عجیب خروج ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها؛ اشتباه بزرگ؟
  • دلیل پرداخت نشدن وام ازدواج / بانک ها پولی برای دادن وام ازدواج ندادند
  • در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید
  • فعالان اقتصادی در انتظار اعلام تورم سال ۱۴۰۲
  • پرداخت بیش از ۱۹ همت ‌تسهیلات‌ مسکن ملی خودمالکی در خوزستان