Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اکبر محمدی رئیس کمیته جوانان درباره دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر سوریه گفت: به نظر می رسد که ویلموتس پروسه تیم سازی را شروع کرده و در این پروسه چند فرآیند مانند انتخاب بازیکن، آماده سازی تیم، بازی های دوستانه و مسابقات رسمی را پیش رو دارد و به نظر می رسد که سرمربی تیم ملی فوتبال هم اکنون در پروسه بازیکنان قرار داشته و طبیعتا دو بازی دوستانه آن هم یکی از آسیای شرقی و آسیای غربی گزینه معقولی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ویلموتس در بازی اول تفکرات خود را نشان داد و تیم ما در بخش مالکیت توپ، تنوع حمله و راهکارهای گلزنی به خوبی عمل کرد. ضمن اینکه نقطه عطف در این دیدار دوستانه حضور بازیکنان از تیم جوانان در تیم بزرگسالان بود.در گذشته نیز ما آزمون و جهانبخش را داشتیم که از جوانان به بزرگسالان تزریق  و عملکردشان فوق العاده بود.

محمدی درخصوص دیدار ایران و کره جنوبی در ادامه گفت: دیدار دوستانه با تیم آسیای شرقی  و در زمین کره جنوبی، محک جدی بود که بازیکنان ایران خوردند.انگیزه بالایی که کره جنوبی داشت تا بتواند بعد از چند سال مقابل ایران پیروز شود  و بازی را بسیار جدی گرفته بود و در مقابل  انگیزه بالای ویلموتس که تیم را ارنج کرد تا بتواند بهترین نتیجه را بگیرد. تیم ملی فوتبال ایران با کیفیت بالادر تمامی خطوط بازی بسیار تماشایی را به نمایش گذاشت. معتقدم مدل این مسابقه  با تمام مسابقه هایی که با کره جنوبی برگزار می کر دیم، بسیار متفاوت بود.

وی اظهار داشت: تغییر و تحول در تیم ملی اتفاق می افتد و فلسفه ای که به کار گرفته همان چیزی است که فوتبال ما به آن نیاز دارد. بعد از سازمان دهی دفاعی  که تیم ملی فوتبال داشت اکنون انجام بازی تهاجمی در کنار مالکیت توپ با حضور ویلموتس و کادر فنی اتفاق افتاده است.

رئیس کمیته جوانان در ادامه افزود: حضور هاشمیان در نیمکت را بسیار عالی بود و  به نظر می رسد ارتباط خوبی بین هاشمیان و بازیکنان برقرار شده و تاثیر خودش را می گذارد.

وی در پایان درخصوص تیم ملی فوتبال امید گفت: رویکرد فدراسیون در استفاده از نیروهای جوان است.با انگیزه بالایی که فرهاد مجیدی داشته در کنار تجربه ای که از همراهی مربیان بزرگ  به دست آورده است و همچنین شرکت در کلاس های حرفه ای و همچنین حضور در کادر فنی تیم استقلال در سال قبل، نشان از ظهور مربی جوان و با انگیزه است و می تواند موفق عمل کند. بدون شک  مدیریت استیلی و حضور با انگیزه مجیدی، ترکیب خوبی در تیم امید خواهد بود که کمیته فنی و جوانان به همراه سازمان تیم های ملی باعث می شود که این تیم با استفاده از تجربیات قبلی و برنامه ریزی و سازماندهی جدید به اهدافش دست پیدا کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی تیم ملی فلسفه فوتبال کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۷۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلانتری: از صحبت‌های مسعود شجاعی انگیزه می‌گیرم

به گزارش "ورزش سه"، ایوب کلانتری، بازیکن مصدوم هوادار که فصل را به دلیل آسیب دیدگی رباط صلیبی از دست داده، در ورزشگاه دستگردی شاهد بازی تیمش مقابل پیکان بود و درباره بازی گفت: بازی خیلی جاندار و خوب بود. از اول بازی تیم هوادار سوار بازی بود و چند موقعیت خوب داشتیم که اسنفاده نکردیم. مسلما تیم حریف به تیمی که از موقعیت‌هایش استفاده نکند فشار می‌آورد. گل خوردیم و ان‌شالله بچه‌ها بازی‌های بعد جبران کنند.

ویدئو: 330344

او درباره شرایط هوادار از زمان آمدن مسعود شجاعی گفت: اقامسعود خودش یک فوتبالیست حرفه‌ای و فوق‌العاده با اخلاق بود. من فکر می‌کنم جزو مربیان خیلی خوب لیگ می‌تواند باشد. من خیلی به کار تیمی نزدیک نیستم ولی همین که جدا تمرین می‌کنم از نوع تمرینات و صحبت کردن او و انگیزه‌ای که در تمرینات بچه‌ها وجود دارد و از تمام اتفاقاتش لذت می‌برم.

کلانتری درباره شرایط تیم در جدول گفت: الان تیم‌های پایین جدول نسبت به بازی‌هایی که دارند، کارشان سخت است ول خب ما امتیازات خوبی جمع کردیم. قبل ازینکه آقامسعود بیاید یک سری امتیازات بد از دست دادیم و با خودش هم چند بازی حساسی که می‌توانستیم ببریم را مساوی کردیم نمونه‌اش امروز بود. ان‌شالله که امسال با یک رتبه خوب تمام کنیم تا سال آینده.

او درباره ماندنش در هوادار توضیح داد: قرارداد من امسال تمام می‌شود ولی من در اختیار باشگاهم و اگر باشگاه میل به ماندن من داشته باشد در خدمت باشگاه هستم.

دیگر خبرها

  • آرتتا: برای صدرنشینی نیاز به انگیزه اضافه نداریم
  • کارِ سخت جواد؛ ترکیب تیم استقلال مقابل شمس‌ آذر قزوین برای بازی امروز 31 فروردین
  • غول کش علیه جواد نکو و شاگردانش
  • انگیزه رئال برای بردن بارسلونا: بی‌خیال خستگی!
  • کلانتری: از صحبت‌های مسعود شجاعی انگیزه می‌گیرم
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • پاپی: به استقلال گل زده‌ام و باز هم می‌زنم