Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان گفت: 160 میلیارد ریال تسهیلات برای احداث واحدهای سیل‌زده تخصیص یافته است.

به گزارش ایسنا، سجاد صنعتی‌منفرد پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، اظهار کرد: 5866 پرونده برای واحدهای خسارت‌دیده از سیل در استان زنجان تشکیل شد که 12 درصد از پرونده‌های ارزیابی شده در بخش ساختمان‌های احداثی و 5 درصد در بخش تعمیری مربوط به خانه‌های شهری و مابقی روستایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 32 درصد از واحدهای خسارت‌دیده، تعمیری هستند، بیان کرد: 68 درصد واحدها نیز احداثی بوده و باید بازسازی شوند که در این رابطه با کاتبات انجام شده، اختصاص سیمان به 1500 واحد آسیب‌دیده، اختصاص اسکلت پیچ و مهره‌ای به 200 واحد آسیب‌دیده و توزیع 50 پک معیشتی از اقدامات مهم در این راستا است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان، مبلغ تسهیلات تخصیص یافته برای احداث واحدهای خسارت‌دیده سیل 98 را 160 میلیارد ریال برشمرد و گفت: سهمیه مصوب استان زنجان برای واحدهای روستایی 300 فقره و برای واحدهای شهری 80 فقره بود که 305 مورد به بانک‌های معرفی و 13 فقره منجر به انعقاد قرار داده شده است.

این مسئول ادامه داد: در بخش تسهیلات تعمیری نیز 45 میلیارد ریال تخصیص یافته که از 300 سهمیه ابلاغی همه بانک‌های عامل معرفی ولی تاکنون قراردادی منعقد نشده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد واحدهای تعمیری شهری ناشی از سیل در سال‌ جاری ۱۱۵ واحد با اعتبار ۱۷ میلیارد و 250 میلیون ریال شناسایی شده است، اظهار کرد: 1742 واحد مسکونی روستایی نیز با اعتباری بالغ بر ۲۶۱ هزار و ۳۰۰ میلیون ریال شناسایی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: احداث واحدهای سیل زده تسهيلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۷۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداو سیمای خراسان شمالی؛ سید عقیل مرتضوی در بازدید خبرنگاران از طرح‌های در حال احداث شرکت آب منطقه‌ای گفت: دیوار ساحلی منطقه جوادیه به طول ۳۵۰ متر با ۴۰ درصد پیشرفت در حال احداث است که تا دو ماه اینده تکمیل می‌شود.
وی همچنین با اشاره به نقش مهم سد بش قارداش در آبیاری زمین‌های پایین دست
افزود: این سد در ۴۰۰ هکتار با ۵۰ درصد پیشرفت در حال احداث است.
غیرمجاز سالانه ۳۰ میلیون متر مکعب آب در خراسان‌شمالی
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همچنین گفت: سالانه ۳۰ میلیون مترمکعب از چهار هزار و ۲۰۰ حلقه چاه غیر مجازبرداشت می‌شود.
به گفته وی بیشتر چاه‌های غیرمجاز استان در باغ ویلا‌ها و حاشیه رودخانه‌ها واقع است که با حفر چاه‌های کم عمق در برخی از فصول برداشت غیرمجاز آب دارند.
مرتضوی با اشاره به محدودیت منابع آبی خراسان شمالی با توجه به تداوم خشکسالی بر ضرورت استفاده بهینه از منابع آبی موجود تاکید کرد و گفت: مخازن آب زیرزمینی استان سالانه بین ۶۵ تا ۹۵ میلیون متر مکعب کسری دارند و به عبارتی این میزان بیش از مقدار تغذیه آبخوان‌ها در سال برداشت می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟
  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • ۱۵ میلیارد ریال برای مرمت کاروانسرای تاریخی آوه ساوه تخصیص یافت
  • تخصیص ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اردستان
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب‌وفاضلاب جزیره خارگ
  • تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت