Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله حقیقی ظهر شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران در محل استانداری زنجان، افزود: جلسه ستاد بازسازی باید مرتب و منظم تشکیل شده و برای موضوع پروژه‌ها، بازسازی، تعمیر و مرمت مصوباتی که مطرح می‌شود، به جد پیگیری شود.

وی اظهار کرد: مدیریت بحران و معاون عمرانی استانداری زنجان، ستاد مدیریت بحران را به‌طور منظم تشکیل دهند تا مصوبات پیگیری شود؛ چرا که پیگیری مصوبات در به نتیجه رسیدن مصوبات اهمیت دارد و از همه مهم‌تر اینکه مصوبات نیز باید منتج به نتیجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی بابیان اینکه باید موضوع سیل جدی گرفته شود، تأکید کرد: اعتقاد راسخ به این مهم داریم که موضوعات پیشگیری از سیل باید در دست بررسی قرار گیرد و تنها وظیفه ما خدمت به مردم است.

وی به اجرای طرح همبستگی در کشور و به‌تبع آن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: این طرح در سطح کشور اجراشده و در استان زنجان نیز باید به خوبی به اجرا گذاشته شود که در همین راستا می‌توان از امکانات و ظرفیت‌ها برای بازسازی و احداث واحدهای مسکونی استفاده کرد.

استاندار زنجان همچنین به پیگیری مسائل مدارس تخریب شده در زنجان بر اثر سیل اشاره کرد و افزود: این موضوع باید از طریق اداره کل آموزش و پرورش و نیز استانداری پیگیری شود.

حقیقی ابراز کرد: بر اثر بارش‌های اخیر رشد گیاهان خودرو در طبیعت زیاد شده و خشک شدن این گیاهان باعث آتش‌سوزی در مراتع می‌شود که باید تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه همه امکانات نهادها و دستگاه‌ها در مدت یک هفته احصا و برای تعمیر و بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل به‌کارگیری شود، افزود: بازسازی و بهسازی واحدهای مسکونی آسیب‌دیده از سیل یک ضرورت است و همه باید در این زمینه پای کار باشند و دست ما را بگیرند و در این میان باید نسبت به اعلام خسارت‌های وارده و دریافت اعتبارات برای بازسازی تلاش کنیم.

استاندار زنجان عنوان کرد: باید به سپاه پاسداران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان یکی از متولیان امر بازسازی واحدهای مسکونی کمک شود و همه دستگاه‌ها از بضاعت خود برای کمک به این موضوع استفاده کنند.
 

کد خبر 4641109

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار زنجان فتح الله حقیقی مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰ میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۵,۰۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بحران در اختیار دستگاه‌های خسارت‌دیده استان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی استانداری مجید محبی اظهار کرد: ۵,۰۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بحران در اختیار دستگاه‌های خسارت‌دیده استان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: عمده خسارات وارده به بخش کشاورزی در شهرستان‌های زرآباد، دشتیاری، چابهار، قصرقند، نیک‌شهر، کنارک، راسک، فنوج، سرباز، سیب و سوران و مهرستان است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در تلاش هستیم تا خانه‌های خسارت‌دیده از سیل، تا پایان فروردین مشمول بیمه حوادث شوند و به خسارت‌دیدگان پرداخت شود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا در کم‌ترین زمان ممکن خسارت‌ها جبران شود و از این به بعد تکرار حوادث طبیعی باعث این حجم عظیم از خسارات نشود و از ظرفیت این آب‌ها برای بحران خشکسالی استفاده شود.

کد خبر 739804

دیگر خبرها

  • پیگیری برای رفع کدورت آب برخی مناطق شهر خرم‌آباد
  • اتمام مرمت ۱۴۵ بندسارخسارت دیده از سیل درجنوب سیستان وبلوچستان
  • انفجار گاز در نوشهر ۲ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد
  • تعمیر سیم های شارژ آسیب دیده توسط تعمیرکار مشهور تایوانی (فیلم)
  • ۱۴۵ بندسار خسارت دیده از سیل بلوچستان مرمت و بازسازی شد
  • مرمت وبازسازی ۱۴۵ بندسارخسارت دیده از سیل به اتمام رسید
  • بازسازی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • نشست کمیته ساماندهی کودکان کار خراسان رضوی
  • تجهیزوبازسازی مدارس خسارت دیده از سیل در جنوب سیستان و بلوچستان