Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن حرازی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۳۲۳ نفر از نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در قالب ۶۹ تیم به همراه ۳۴ دستگاه آمبولانس در عملیات‌های امدادی حضور یافتند و نسبت به اجرای شش مورد عملیات رهاسازی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند.

وی، میانگین زمان حضور نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در صحنه از زمان اطلاع تا حضور در صحنه را ۱۹ دقیقه و ۴۱ ثانیه همچنین مدت زمان آغاز تا پایان عملیات را یک ساعت و ۱۷ دقیقه و ۱۳ ثانیه اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرازی زاده خاطرنشان کرد: تمام پایگاه‌ها در تمام شعب هلال احمر استان آمادگی کامل برای اسکان اضطراری در راه ماندگان را در محورهای مواصلاتی استان دارند و شماره ۱۱۲ نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد همچنین از انجام ۴۹ حادثه و نجات ۹ نفر در یک ماهه گذشته خبر داد و بیان کرد: عملیات امداد و نجات در یک ماه گذشته شامل ۱۳ عملیات جاده‌ای، ۱۷ خدمات حضوری و چهار عملیات مناسبتی، یک عملیات دریایی و ساحلی، پنج مورد امداد و نجات کوهستان، هفت مورد عملیات نجات سیل و آبگرفتگی و دو مورد امداد صنعتی و کارگاهی بوده است.

حرازی زاده افزود: طی این عملیات ۹۵۹ نفر دچار حادثه شدند که ۴۴ نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، ۳۱ نفر در خدمات حضوری و ۸۵۹ نفر در امداد مناسبتی، پنج نفر عملیات دریایی و ساحلی، کوهستان پنج نفر، ۱۳ نفر امداد سیل و آب گرفتگی و دو نفر امداد صنعتی و کارگاهی از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند.

کد خبر 4641409

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد هلال احمر استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار متأثر از سیل و آبگرفتگی 

بابک محمودی گفت: از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳، ۸ استان بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان، یزد و کیش تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

محمودی اضافه کرد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۶۷ مورد عملیات امداد و نجات به ۳ هزار و ۱۶ نفر متأثر امدادرسانی کردند.

وی بیان کرد: ۳ اردوگاه اسکان اضطراری با برپایی ۸۰ دستگاه چادر امدادی توسط نیرو‌های عملیاتی هلال احمر در شهرستان جاسک برپا شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: نیرو‌های عملیاتی هلال احمر ۴۰۹ نفر از متاثرین را اسکان اضطراری دادند، ۱۱۴ نفر به مناطق امن انتقال، و از آب ۴۹ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

وی اضافه کرد: ۲ هزار و ۷۵۲ کیلوگرم نایلون، ۶۲۲ قوطی کنسروجات،۵۰۴ تخته پتو، ۵۶۹ تخته موکت، ۲۱۵ بسته غذایی و ۹۷ دستگاه چادر توسط نیرو‌های امدادی در بین متأثرین توزیع شد.

وی اضافه کرد: ۱۷۱تیم عملیاتی متشکل ۶۴۸ امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

منبع: روابط عمومی سازمان امداد و نجات

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار سیل زده در ۵ روز
  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار نفر
  • ۴۹۱ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • ایجاد ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار متأثر از سیل و آبگرفتگی 
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • (ویدیو) آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور
  • آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور | ۴۳ مسافر نجات یافتند | اعزام ۲۰ تیم واکنش سریع و امداد و نجات | ببینید
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از یک هزار و ۱۹۰ سیل زده