Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت آبفای اصفهان، رضا رضایی اظهار داشت: این طرح با هدف کمک به حفظ محیط زیست، ایجاد بسترهای لازم برای یک شهر هوشمند، دسترسی راحت به خدمات از طریق برقراری ارتباط بین مشترکین و سامانه های الکترونیکی، کاهش مراجعه ماموران شرکت و حذف خطاهای انسانی، افزایش سرعت و دقت در ارایه خدمات و صرفه جویی در زمان و هزینه ها به اجرا در می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مرحله آزمایشی طرح حذف قبض کاغذی آب بهاء نخسین بار در سه محله شهر اصفهان شامل کوی سپاهان، منازل سازمانی راه آهن و کوی پرتو در بختیار دشت برای نزدیک به یک هزار مشترک این شرکت اجرا می شود افزود: با اجرای این طرح، به جای قبض کاغذی، پیامکی حاوی اطلاعات مصرف و مبلغ همراه با شناسه قبض و شناسه پرداخت برای مشترکین ارسال می شود.

معاون خدمات مشترکین شرکت آبفای اصفهان افزود: مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان می توانند پس از دریافت این پیامک از طریق سامانه های پرداخت غیرحضوری و یا تماس با شماره تلفن ۱۵۲۲ و ثبت کلید شماره ۱ نسبت به وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت، اقدام و قبض خود را در هر ساعت از شبانه روز پرداخت کنند.

وی افزود: شهروندان می توانند در صورت نیاز به قبض میان دوره و یا حضور نداشتن در ملک و قرائت نشدن کنتور آب توسط ماموران قرائت، از طریق سامانه تلفنی ۱۵۲۲ و انتخاب کلید شماره ۵ قبض پیامکی خود را دریافت کنند.

رضایی خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای استان اصفهان همچنین از مشترکین این شرکت خواست به منظور اطمینان از ثبت نام و درج شماره تلفن همراه شان در برنامه جامع خدمات مشترکین آبفا، با سامانه ۱۵۲۲ تماس گرفته و یا از طریق میز خدمت الکترونیکی پرتال شرکت به نشانی www. Abfaesfahan.ir شماره صحیح تلفن همراه خود را ثبت کنند.

وی تاکید کرد: امکان دریافت قبض الکترونیکی و همچنین پرداخت غیرحضوری در میز خدمت الکترونیکی پرتال شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به نشانی www. Abfaesfahan.ir فراهم شده است و شهروندان می توانند با مراجعه به نشانی یادشده ریز محاسبات آب بهاء و صورت حساب خود را مشاهده کنند.

کد خبر 4641364

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا رضایی آبفا قبض آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳۶ هزار پروانه کسب کاغذی در لرستان الکترونیکی شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمدی امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: ۳۳۶ هزار پروانه کسب کاغذی تا ۲۷ فروردین‌ماه در لرستان الکترونیکی شده است.

وی عنوان کرد: لرستان دراین‌رابطه جایگاه نخست در کشور را دارد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان، بیان داشت: بر اساس حکم تبصره هفت ماده یک قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی و کاغذی باید، تبدیل به مجوز الکترونیکی و شناسه یکتا شوند.

محمدی، افزود: کسب‌وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می‌شوند.

کد خبر 6079811

دیگر خبرها

  • بازگشت نسخه کاغذی به پیشخوان داروخانه‌ها
  • بازگشت نسخ کاغذی به بیمه سلامت با اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند
  • ارتقا سامانه، علت وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی
  • وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی به دلیل ارتقاء سامانه
  • ۳۳۶ هزار پروانه کسب کاغذی در لرستان الکترونیکی شد
  • چهارمحال و بختیاری در جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور
  • توزیع بیش از ۱۳۹ هزار تذکره در تخار
  • جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور به چهارمحال و بختیاری رسید