Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@08:19:07 GMT

ورود 90 درصد کالای قاچاق از آزادراه خرم-زال

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۷۴۰۸

ورود 90 درصد کالای قاچاق از آزادراه خرم-زال

جانشین فرماندهی انتظامی لرستان بر لزوم احداث ایست بازرسی در آزادراه خرم-زال تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی احمدی‌تبار در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار کرد: اولویت کاری ما در حوزه پیشگیری از قاچاق است و در همین راستا تمام توان خود را به کار بسته‌ایم.

وی اضافه کرد: همچنین در حوزه مقابله نیز کاهش حجم قاچاق کالا و ارز را در دستور کار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



احمدی‌تبار با بیان اینکه مبارزه و برخورد با کالاهای ممنوعه مانند موادمخدر، سلاح و مهمات و مشروبات الکلی را به جد در دستور کار قرار داده‌ایم، افزود: طی سه ماهه اول سال جاری شاهد رشد خوبی در تعداد پرونده‌های تشکیلی و متهمان دستگیر شده بوده‌ایم.

جانشین فرماندهی انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: عدم همکاری و پای کار نبودن برخی حوزه‌ها و کمبود تجهیزات لازم برای برخورد با عوامل قاچاق کالا و ارز از جمله مشکلات ماست که باید مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه 90 درصد ورود قاچاق از سمت آزادراه خرم-زال است، ادامه داد: باید هر چه سریع‌تر جایگاه ایست بازرسی در این آزادراه احداث شود.

به گفته این مقام انتظامی با وجود جانمایی ایست بازرسی طی سه سال گذشته هنوز عزم جدی برای راه‌اندازی آن وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کالای قاچاق منطقه لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۷۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰۰ کارتن تنباکو قاچاق در اسلامشهر

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی کرمی ظهر چهارشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی از منابع و مخبرین محلی مبنی بر دپوی کالای قاچاق از نوع تنباکو در جاده «علی آباد طپانچه» مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار کرد: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز به محل مورد نظر اعزام شده و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی ویژه در بازرسی از محل ۳۰۰ کارتن تنباکو قاچاق کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این عملیات یک نفر دستگیر شده و به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6063621

دیگر خبرها

  • از کشف کالاهای غیربهداشتی تا چوب تاغ در عملیات‌ پلیسی سمنان
  • کشف ۲۹هزار لیتر سوخت قاچاق درمحور بندرعباس - میناب
  • قاچاق می‌تواند جهش تولید را با مشکل مواجه کند
  • جابجایی بیش از ۲۱ میلیون تن کالا از مازندران
  • کشف کالای دخانی ۱۰ میلیاردریالی قاچاق در بابل
  • کشف ۳۰۰ کارتن تنباکو قاچاق در اسلامشهر
  • کشف کالای قاچاق در بروجرد
  • کشف بیش از 30میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • کشف بیش از ۳۰ میلیارد کالای قاچاق در سروآباد
  • کیفیت ۹۰ درصد کالا و خدمات نوروزی در استان سمنان مطابق استاندارد بود