Web Analytics Made Easy - Statcounter

فابرگاس به تمجید از تکامل بازی دوست و هم تیمی سابقش مسی پرداخت.

طرفداری - سسک فابرگاس، هافبک موناکو معتقد است پیش بینی برنده توپ طلای 2019 کار سختی است.

در حالی که هنوز ماه‌ها تا برگزاری مراسم سالانه فرانس فوتبال که در آن بهترین بازیکن دنیا معرفی می‌شود، باقی مانده، بحث‌ها درباره اینکه توپ طلا امسال به چه کسی می‌رسد، بالا گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون این طور از شواهد برمی‌آید که رقابت بین مسی و فن دایک است. مسی به لحاظ آماری بهترین بازیکن لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و پنج لیگ معتبر اروپایی بوده است و فن دایک نیز بدون تردید اکنون بهترین مدافع دنیا است و قهرمانی با لیورپول در اروپا شانس زیادی به او حداقل برای حضور در جمع نامزدهای نهایی بخشیده است.

به گزارش سایت گل، فابرگاس درباره شرایط مسی در آستانه شروع کوپا آمریکا برای آرژانتین گفت:

اینکه مسی هنوز در اوج است، از خصلت‌های لئو بودن است که فصل به فصل خودش را بازسازی و تنظیم می‌کند. شاید مسی اکنون دیگر آن مسی که سه، چهار یا پنج بازیکن حریف را دریبل می‌زد و توپ را به گل تبدیل می‌کرد، نباشد. در عوض او حالا ترجیح می‌دهد از پاس‌های 50 یاردی استفاده کند. پاس‌هایی که آلبا را با دروازه بان حریف تک به تک می‌کند. او حالا یک و دوهای زیادی در نزدیکی محوطه جریمه می‌بیند. شاید اکنون یک گل چیپ و یک پاس گل داشته باشد. به نظرم مسی اکنون کامل‌تر از هر زمان دیگری است. 

توپ طلا؟ پیش بینی برنده‌اش بسیار دشوار است. شاید به اینکه چه کسی برنده لیگ قهرمانان اروپا شده بستگی داشته باشد. معمولا این دست جوایز به بازیکنانی داده می‌شود که عناوین بزرگی برده باشند. فکر می‌کنم مسی در سال 2010 در حالی توپ طلا برد که فقط لالیگا را فتح کرده بود. بنابراین امسال هم کاملا احتمال رسیدن توپ طلا به او وجود دارد. اعتقاد دارم اگر در توپ طلا بحث صرفا بر سر این باشد که چه کسی بهترین است، مسی بدون شک بهترین است. از طرفی معتقدم لیورپول هم فصل معرکه‌ای داشته است. مطمئنا یکی از بازیکنان آنها در جمع سه نامزد نهایی حضور خواهد داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۷۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره واقعی بازیگر «پایتخت» در ۵۰ سالگی/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهران احمدی که نقش بهبود فریبا را در سریال پایتخت باز کرد، به تازگی تصویری از تغییر چهره و تیپ خود در ۵۰ سالگی منتشر کرده است.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897242

دیگر خبرها

  • خوراکچی: تیم ملی فوتسال برای هر بازی سورپرایز دارد/ شاید با ژاپن فینال زودرس داشته باشیم
  • چهره واقعی بازیگر «پایتخت» در ۵۰ سالگی/ عکس
  • استقلال جان به‌لب، به‌صدر برگشت؛ فرار از ۱۰دقیقه انتخاری / پنالتی جنجالی این‌بار به نفع آبی‌ها / بهترین خط دفاع در ۲دقیقه دود شد!
  • برنامه ریزی برای سمنان نباید صرفا برای جمعیت ثابت این استان باشد
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • توانمندسازی محلات شهر صرفا ایجاد اشتغال نیست
  • تیم منتخب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا / عثمان دمبله بهترین بازیکن
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!