Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار، سیدمجتبی حسینی‌پور در جلسه کارگروه ارتقاء بهره‌وری استان یزد، نقش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را در ارتقاء بهره‌وری در ادارات دولتی بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: در این راستا راهبردهایی طراحی شده که در صدد اجرای کامل آنها هستیم.

وی، رشد اقتصادی را از مهمترین دستاوردهای بهره‌وری دانست و تصریح کرد: یکی از راه‌های ارتقاء و افزایش رشد اقتصادی با توجه به محدودیت‌های استان، منابع آب، منابع سرمایه گذاری و زیست محیطی، حرکت به سمت بهره وری است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ششم توسعه رشد اقتصادی باید از ۲.۸ درصد به هشت برسد که این مهم افزایش بهره‌وری را ضروری‌تر می‌کند.

حسینی‌پور تاکید کرد: یکی دیگر از امور اولویت‌دار در حوزه بهره‌وری، آموزش تخصصی مشاوران در حوزه بهره‌وری است همچنان‌که به آموزش عمومی در آموزش و پرورش و صداوسیما در تربیت انسان‌های بهره‌ور نیازمندیم.

وی همچنین عنوان کرد: در حوزه نظام اداری، حرکت به سمت استقرار دولت الکترونیک راهبرد اساسی در تحقق بهره‌وری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی افزود: بحث دیگر، تحول بنیادین در ترکیب صنایع و تولیدات استان یزد است، به طوری که توجه صنایع استان به مباحث فناوری و نوآوری به طور قطع ارتقا سطح ارزش افزوده استان و ارتقاء بهره‌وری را به ارمغان خواهد آورد.

کد خبر 4641430

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد سید مجتبی حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۷۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی فرجی برحق روز سه شنبه در دومین جلسه شورای مدیران دادگستری استان، افزود: در سال جاری باید برای نسبت به برگزاری دادرسی‌های الکترونیکی در تمامی حوزه‌های قضائی استان اهتمام بیشتری صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه رعایت نظم و انضباط برای انجام هر کاری مهم و ضروری است، گفت: در اجرای برنامه‌های ابلاغی و عملیاتی در حوزه‌های قضائی استان برخی عقب ماندگی‌ها و ضعف‌ها شناسایی شده است که امیدواریم با همفکری و همکاری میان همه بخش‌ها برای رفع آنها اقدام شود.

فرجی تاکید کرد: اجرای برنامه‌های قوه قضائیه در تشکیلات قضائی استان باید با جدیت و اهتمام بیشتر از همین ابتدای سال در دستور کار مدیران حوزه‌های قضائی قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه مسئولیت‌ها یک امانت الهی است، گفت: باید قدر این مسؤولیت را بدانیم و با ارائه خدمت صادقانه به مردم و اجرای عدالت موجب جلب رضایت مردم و خداوند متعال شویم.

این مسؤول، توجه به معنویت به ویژه اقامه نماز اول وقت و جماعت در تمامی حوزه قضائی را امری مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: در سال جدید توجه به معنویت و اجرای برنامه‌های فرهنگی برای کارکنان و خانواده آنها مورد اهتمام قرار گیرد.

وی همچنین به عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در این عملیات موفقیت‌آمیز سیلی سختی به اسرائیل غاصب نواختند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

کد خبر 6079723

دیگر خبرها

  • منظور: اقتصاد ایران در اوج تحریم‌ها رشد ۶ درصدی را تجربه کرد
  • بررسی اختلال در سامانه الکترونیک بیمه سلامت
  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • استقرار مدیرسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • برنامه های حوزه دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳
  • توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان
  • ابلاغ دستورالعمل تشکیل شورای راهبردی موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری
  • تهیه برنامه مدون در حوزه بهبود فضای کسب و کار البرز
  • دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان توسعه می‌یابد