Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@10:36:07 GMT

تصاویر: عیادت داوران برنامه «عصر جدید» از کودکان بیمار

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۷۵۸۷

تصاویر: عیادت داوران برنامه «عصر جدید» از کودکان بیمار

تصاویر: عیادت داوران برنامه «عصر جدید» از کودکان بیمار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: عصر جدید کودکان بیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح واکسیناسیون علیه عفونت تنفسی و گوش در بوشهر

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از اجرایی شدن طرح واکسیناسیون پنوموکوک کودکان زیر یک‌سال در استان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح کودکان زیر یک‌سال علیه عفونت تنفسی و گوش واکسینه می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، قاسم برجویی‌فرد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به  اینکه شعار امسال هفته سلامت، سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت است، اظهار داشت: سلامت خانواده با مشارکت مردم امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به آغاز برنامه هفته سلامت در استان بوشهر گفت: در هفته ضمن نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس طرح‌های مهم این حوزه شامل پایگاه سلامت، خانه بهداشت و پانسیون پزشکان افتتاح می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به آغاز اجرا طرح پزشک خانواده در شهرها زیر 20 هزار نفر جمعیت و روستاهای استان بوشهر گفت: مرحله دوم این طرح شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت بود که در 4 شهر برنامه سلامت خانواده شامل برازجان، خورموج، کنگان و گناوه آغاز شد.

برجویی‌فرد با بیان اینکه بیماری‌های غیرواگیر از جمله سرطان، فشار خون و دیابت افزایش یافته است، گفت: در این راستا پویش ملی غربالگری دیابت و فشار خون در استان اجرا شد.

وی ایجاد 66 درصد پایگاه سلامت مورد انتظار در شهرهای مجری برنامه سلامت خانواده را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در این بخش راه‌اندازی 73 پایگاه از 110 پایگاه مورد انتظار در دستور کار قرار گرفته است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر جذب نیرو برای برنامه سلامت خانواده را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: 61 نفر نیرو در قالب شرکتی ، 49 نفر در قالب نیروی طرحی برای برنامه سلامت خانواده در نظر گرفته شده است.

برجویی‌فرد با اشاره به حمایت تغذیه‌ای از 1000 نفر مادر باردار و شیرده سوءتغذیه نیازمند اضافه کرد: تعداد کودک زیر 5 سال نیازمند دچار سوءتغذیه 531 نفر است که حمایت مالی می‌شوند.

وی با بیان اینکه 920 نفر مورد حمایت تغذیه‌ای کودک سوءتغذیه شدید هستند، اضافه کرد: اهدای سبد غذایی به 176 مادر باردار نیازمند از دیگر موارد است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از اجرایی شدن طرح واکسیناسیون پنوموکوک کودکان زیر یکسال در استان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح کودکان زیر یک‌سال علیه عفونت تنفسی و گوش واکسینه می‌شوند.

برجویی‌فرد  ادامه داد: این طرح از دهم اردیبهشت امسال کودکان 2 ماهه، 4 ماهه، 6 ماهه و 12 ماهه در سطح استان بوشهر اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • بیماریابی در بوشهر افزایش یافت/ تقویت مراکز مراقبت سلامت در استان
  • فعالیت های کانون مرزهای یادگیری را گسترش می دهد
  • اجرای طرح واکسیناسیون علیه عفونت تنفسی و گوش در بوشهر
  • صیانت از همه کودکان وظیفه مرجع ملی حقوق کودک است
  • نخستین جشنواره گندم، نان و شیرینی در کیش
  • عیادت درویش و خوردبین از مسعود اسکویی
  • عیادت رضا درویش و محمود خوردبین از مسعود اسکویی
  • بیمارستان های دولتی ملزم به درمان رایگان کودکان هستند
  • برنامه «سخن روح افزا» برای کودکان و نوجوانان استان بوشهر اجرا شد