Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «نقطه تواصل» در این قسمت در بررسی شبکه های اجتماعی بحرین، واکنش کاربران به کنفرانس بحرین و معامله قرن ترامپ را واکاوی می کند.

ابراهیم المدهون، کارشناس سیاسی مسائل بحرین، تلقی مردم از کنفرانس بحرین را مبنی بر سقوط آن ارزیابی می کند. موضوع دیگری که در شبکه های اجتماعی بحرین بازتاب گسترده ای داشته است، سخنان خطیب جمعه ای بوده که در خطبه های نماز جمعه اخبار مشکوکی را به ایران نسبت داده و در خصوص آن هشدارهایی نیز داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بزرگترین اکتشاف نفتی در تاریخ بحرین و بازتاب های کاربران شبکه های اجتماعی در این خصوص موضوع دیگری است که به آن پرداخته می شود.

«نقطه تواصل» با اجرای جیهان عبدالنبی بحران، امشب ساعت 21 به وقت تهران از شبکه العالم پخش می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بحرین شبکه العالم نقطه تواصل معامله قرن ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...

به گزارش همشهری آنلاین، کنعانی در واکنش به بند مربوط به ادعای کویت درباره میدان آرش گفت: طرح ادعای یک‌جانبه در این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند.

کنعانی با اشاره به مذاکرات و رایزنی‌های قبلی فیمابین ایران و کویت تصریح کرد: به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب نموده و به جای آن به مذاکرات فنی و حقوقی برگردد که بهترین و مناسب‌ترین مسیر برای رسیدگی به موضوع است.

کنعانی بار دیگر تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات مشترک، آمادگی دارد در خصوص چارچوبی که متضمن احترام به منافع مشترک باشد، گفتگوها را ادامه دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اصل حسن نیت در تعاملات منطقه‌ای، بر ضرورت اجتناب از مداخله دولتهای ثالث در خصوص این موضوع تصریح نمود.

وی گفت: بدون تردید دولتهای ذیربط می‌توانند در پرتو همکاریهای دوستانه و در راستای منافع مشترک، به دور از جنجال‌های رسانه‌ای به توافق لازم نایل شوند.

کد خبر 847070 منبع: ایرنا برچسب‌ها ناصر کنعانی اردن وزارت امور خارجه کویت خبر ویژه

دیگر خبرها

  • واکنش رنگرز به رقابت حساس گرایی و اسماعیلی
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • معامله‌گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش
  • واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های محلی و بین‌المللی
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • دانشگاه شریف به دنبال راه اندازی انستیتو از دانشگاه سازمان ملل است