Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در این نشست پس از تلاوت کلام الله مجید، مباحث معرفتی و  بصیرتی از سوی کارشناسان مطرح شد و سپس دکتر مرادی معاون فرهنگی سازمان  توضیحاتی در خصوص  برنامه همایش روز  ملی بسیج اساتید در تاریخ ۲۹ خرداد  ارائه کرد.

در ادامه دکتر فدوی معاون بررسی و تحلیل سازمان  توضیحاتی در خصوص دستور العمل رصد و پایش ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدامات انجام شده در خصوص طرح استاد و مسجد، ضرورت کنشگری فعال اساتید بسیجی در فضای دانشگاه و جامعه و توضیحاتی در خصوص برنامه کوهنوردی  و بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل دانشگاه ها از محورهای دیگر این جلسه بود.

منبع:روابط عمومی بسیج اساتید خراسان رضوی

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص عملیات وعده صادق

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص اجرای عملیات وعده صادق بر علیه رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص اجرای عملیات وعده صادق بر علیه رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ»
بگو به حرمله، در چله تیر مگذارد
بگو که دوره‌ی کودک‌کشی سرآمده است
از این نبرد مبادا که جا بمانم من
که حیدر است پی فتح خیبر آمده است.

درود و رحمت خدا بر شهدای راه حق و درود بر رزمندگان اسلام؛ همان‌هایی که نشان دادند وعده خدا حق است که «وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ»؛ آری برادران مجاهد در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند که نخواهند گذاشت حتی قطره‌ای از خون کودکان و زنان و مردان بی‌گناه پایمال شود.

در نخستین دقایق بامداد روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت‌های متعدّد رژیم خبیث و جعلی صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی جمهوری اسلامی، به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار و به خواست رهبری معظم انقلاب و مردم شهید پرور ایران اسلامی، طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدّس «یا رسول الله (ص)» اهدافی را در درون سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد با موفقیت مورد اصابت قرار داد.

رضوان خدا بر روح پاک حاج حسن تهرانی‌مقدم که با تلاش‌های شبانه‌روزی کاری کرد که خط مقدم جنگ کیلومتر‌ها از مرز‌های ما فاصله داشته باشد. موشک‌های جمهوری اسلامی ۱۴۰۰ کیلومتر آن طرف‌تر، رژیم جعلی اسرائیل را شخم زدند تا این پیام واضح را به آمریکا و مزدورانش در منطقه برسانند: «اسرائیل نابود خواهد شد» و این تازه آغاز ماجراست و این شیر همیشه بیدار، فقط پنجه‌ای بر پیکر منحوس ظالمان نواخته است.

اقدام معنادار و سیلی محکم و به موقع به رژیم منحوس صهیونیستی، تحقق وعده صادق و جلوه‌ای از الطاف و نصرت الهی بر ملت سلحشور ایران اسلامی در رویارویی و مصاف با جبهه وسیع دشمنان انقلاب اسلامی و نماد اقتدار و عظمت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود که استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل را مقهور حقانیت و قدرت ضرب شست ایران عزیز در یک عملیات پیچیده، هوشمندانه و سهمگین ساخته است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان ضمن تشکر ویژه از غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در به تحقق رساندن خواسته‌ی به حق رهبری معظم (حفظه الله تعالی) و مردم انقلابی و سربلند ایران اسلامی، تنبیه رژیم خبیث اسرائیل این مولود نامشروع در منطقه را حق مشروع و مسلّم جمهوری اسلامی دانسته و برای کلیه جان بر کفان سپاه انقلاب اسلامی و دلاورمردان جبهه مقاومت در منطقه در جهت نابودی رژیم جعلی، پیروزی و فتح و نصرت الهی را آرزو دارد.

والسلام علی عبادالله الصالحین

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان

دیگر خبرها

  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • اساتید دانشگاه ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها برای ورود واگن‌های مترو
  • کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی سینا از عملیات مقتدرانه وعده صادق حمایت کرد
  • افزایش مسمومیت کودکان با مواد مخدر در درگز خراسان رضوی
  • ۲۷ میلیون نفر تا پایان سال تحت پوشش سلامت خانواده قرار می‌گیرند
  • محرومیت‌زدایی یک میلیاردی خادمان رضوی در آران و بیدگل
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص عملیات وعده صادق