Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@09:46:11 GMT

اسکاتلند از نمایی دیگر

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۷۷۰۵

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 2560 «اسکاتلند / Scotland» واحدی سیاسی در شمال غرب اروپا که یک‌سوم شمالی بریتانیای کبیر را دربر می‌گیرد. اسکاتلند دومین کشور بزرگ بریتانیاست که از انگلستان کوچکتر است ولی به لحاظ وسعت و جمعیت آن از مجموع ولز و ایرلند شمالی بیشتر است. اسکاتلند همراه با انگلستان، ولز و ایرلند شمالی کشور «بریتانیای کبیر / Great Britain» را تشکیل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار خاک اصلی، اسکاتلند هم‌چنین 790 جزیره دارد که 93 جزیره آن مسکونی هستند و جزایر شمالی و هبریدز از آن جمله هستند. اسکاتلند از شمال با دریای نروژ، از شرق با دریای شمال، از جنوب غربی با دریای ایرلند و از غرب با اقیانوس اطلس شمالی مرز آبی دارد. آب‌های ساحلی این کشور، عمدتاً در دریای شمال، منبع بزرگ‌ترین ذخایر نفت خام و گاز طبیعی در بین کشورهای اروپا است. بخش بزرگی از بلندی‌های بریتانیا در اسکاتلند واقع شده و ناحیه‌ای سرسبز و پوشیده از چمنزار است که قسمت عمده جنگل‌های کشور را دربرگرفته‌است. رودهای زیادی در آن جریان دارند که از آن جمله می‌توان به رودهای دی، کلیاد و توئید اشاره نمود. بلندترین نقطه آن قله بن نویس با 1343 متر ارتفاع است. پیش از این تصاویری از اسکاتلند را در تابناک تماشا کرده‌اید و اکنون این کشور را از زاویه‌ای دیگر در قاب 4K می‌‌بینید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک ویدیو فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر در حالت آماده‌باش/ بارش رگباری باران در راه است

نیروهای هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده‌باش درآمدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، نیروهای هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده‌باش درآمدند.

در این رابطه و براساس هشدار سطح نارنجی هواشناسی بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز دوشنبه در جنوب اردبیل، شرق و جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، لرستان، مرکزی، همدان، اصفهان، قم، غرب سمنان و دامنه و ارتفاعات استانهای قزوین، البرز، تهران، مازندران و گیلان پیش بینی می‌شود.

همچنین در روز سه‌شنبه مرکزی، قم، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، شمال شرق فارس، یزد، نیمه شمالی کرمان، البرز، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان و دامنه و ارتفاعات استانهای گیلان، مازندران و گلستان شاهد بارندگی و وزش باد خواهند بود.

‏سامانه بارشی تشدید می‌شود

این شرایط روز چهارشنبه در سمنان، اصفهان، یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، شمال هرمزگان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، نیمه شرقی و شمال فارس، کهگیلویه و بویراحمد و دامنه و ارتفاعات استانهای گلستان و چهارمحال و بختیاری تداوم دارد. بر این اساس سازمان امداد و نجات از شهروندان درخواست کرد تا از حضور در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش
  • هلال احمر در حالت آماده‌باش/ بارش رگباری باران در راه است
  • هشدار مهم سازمان هواشناسی به ۲۸ استان کشور + جزییات
  • احتمال وقوع سیل در ۲۸ استان
  • آماده‌باش هلال احمر برای پیش‌بینی بارش در ۲۸ استان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای برخی از مناطق کشور
  • هشدار هواشناسی به کشاورزان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۲؛هشدار هواشناسی به کشاورزان
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق
  • تداوم بارندگی در سیستان و بلوچستان و هرمزگان / کاهش دما در نوار شمالی کشور