Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امید رشیدی رئیس گروه پایش منابع آب شرکت آب منطقه‌ای استان فارس اظهار کرد: در راستای اجرای طرح احیا و تعادل‌بخشی آب‌های زیرزمینی و برخورد با تخلفات در زمینه برداشت آب‌های زیرزمینی و تخریب بستر و حریم رودخانه‌ها، ۳۴ حلقه چاه غیر مجاز مسدود و ۴ دستگاه لودر و کامیون در استان فارس توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این ۳۴ حلقه چاه غیر مجاز کشاورزی مربوط به منطقه ابرج مرودشت بودند که با حکم مقام قضایی مسدود شدند.

امید رشیدی تصریح کرد: یک دستگاه لودر نیز در رودخانه فهلیان ممسنی به علت خاک‌برداری غیر مجاز توسط مأموران گشت و بازرسی شرکت آب منطقه‌ای فارس شناسایی و با همکاری نیروی انتظامی توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

رئیس گروه پایش منابع آب شرکت آب منطقه‌ای استان فارس افزود: در بستر رودخانه قره‌آغاج خفر جهرم نیز یک دستگاه لودر و ۲ دستگاه کامیون که در حال خاک‌برداری غیر مجاز بودند، توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی گفت: در استهبان نیز حدود ۸۰ شاخه لوله انتقال غیر مجاز آب زیرزمینی به دستور دادستان و همکاری نیروی انتظامی جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/چ

انسداد چاه های غیرمجاز در فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۷۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز غیر مجاز زیبایی در قم

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم،به دنبال ثبت شکایت مردمی  در خصوص فعالیت افراد سودجو در زمینه لیزر پوست، تزریق ژل، بوتاکس‌ و ... با سوء استفاده از پروانه طبابت پزشک عمومی و در قالب مطب، از محل فوق بازدید به عمل آمد.

 با توجه به ایجاد موسسه غیر مجاز و احراز تخلف شامل رویت تجهیزات، دارو و حضور بیمار، محل مطب پلمب شد.

 همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • پلمب مرکز غیر مجاز زیبایی در قم
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • انسداد ۱۴ حلقه چاه غیر مجاز در«گلاهک» رودهن/ادوات حفاری توقیف شد