Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شکری با تأکید بر بومی سازی برنامه های فرهنگی هنری کانون های مساجد البرز، گفت: ویژه برنامه های ایام اوقات فراغت در قالب طرح بومی سازی برنامه های فرهنگی هنری اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» در نشست شورای هفتگی با محوریت چهارمین نشست هماهنگی اوقات فراغت در البرز که امروز (25 خرداد) در دبیرخانه کانون های مساجد برگزار شد، گفت: موضع گیری رهبر معظم انقلاب تجلی اقتدار اسلام و ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، افزود: پیام مستتر رهبر انقلاب در برخورد با نخست وزیر ژاپن مطلب قابل تأملی است که به نوبه خود، مصلحت سنجی، عزت و عظمت ایران را نشان می دهد.

 

حجت الاسلام شکری توضیح داد: از این هفته برای برپایی برنامه های اوقات فراغت، یک مهمان ویژه به عنوان کارشناس با هم افزایی و هم اندیشی حضور خواهد یافت.

 

وی با اشاره به اهمیت بومی سازی هزینه ها با بهره گیری از کالای ایرانی، عنوان کرد: سیاست های ستادعالی در قالب برنامه ریزی های معین باید در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد بومی سازی شود و در این خصوص توجه به کالای ایرانی یکی از برنامه ها تلقی می شود.

 

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: هم فکری کارشناسان در خصوص یک برنامه و کار ویژه کاربردی از ضرورت های قابل تأمل است که این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: یکی از بسترهای ارتباط کانون های فرهنگی هنری مساجد، بهره مندی از فضای مجازی است که در این رابطه در قالب یک نظرسنجی از مدیران کانون های مساجد، نسبت به استفاده از یکی از فضاهای مجازی داخلی هم اندیشی می شود.

 

مدیرستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز، عنوان کرد: افتتاحیه اوقات فراغت کانون های مساجد به صورت استانی در قالب ارائه برنامه های فرهنگی هنری و تفریحی ویژه کانون های مساجد در اوائل تیرماه برگزار می شود.

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه نماز جمعه خبرگزاری شبستان خطبه های نماز جمعه مجلس استان بوشهر اردبیل غنی سازی اوقات فراغت حسن روحانی آمریکا کانون های فرهنگی مساجد البرز اوقات فراعت بومی سازی کانون های فرهنگی مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۷۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری

به گزارش خبرگزاری مهر، بیش از ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب توسط معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فروردین ۱۴۰۳ به مراکز فرهنگی هنری این نهاد در ۳۱ استان کشور ارسال شد.

درس‌نامه فهم زبان قرآن (جلد اول و دوم) از انتشارات گنج معرفت، قصه‌های قشنگ قدیمی (۶ قصه از گلستان سعدی)، همراه با معصومین (۱۰ قصه از امام رضا) و همراه با معصومین (۱۰ قصه از امام سجاد) همگی از انتشارات قدیانی و لینالونا، یاد یار و دیار (خاطرات تلخ و شیرین جابربن‌عبدا… انصاری) هر دو از انتشارات دفتر نشر فرهنگ اسلامی از جمله کتاب‌هایی است که به مراکز کانون سراسر کشور ارسال شده است.

همچنین «شیرین بیان، مجموعه همیشه بهار، آرش کمانگیر، پاورقی جلد ۱ تا ۵ و تمشک‌های شیرین، جنگل پشت پنجره، خاطرات چهل تیکه، زال، ضحاک، قند و نبات، کتابم با سواد است، گردآفرید، من خیالم تخت است، هفت‌خوان رستم، بازی بازی نوازش، بهار از کوچ برگشت، پنج و ده دقیقه، در گلوی ساعت شنی، شیشه‌ی عطر خدا، کسی ساز باران نمی‌زد» همه از انتشارات کانون از دیگر کتاب‌ها و نشریه‌هایی به شمار می‌رود که در مراکز فرهنگی هنری کانون تقسیم شده است.

سال ۱۴۰۲ نیز کانون بیش از ۳ میلیون جلد کتاب از انتشارات خود و سایر ناشران کودک به تمامی مراکز فرهنگی هنری در استان‌ها ارسال کرد و این روند به صورت پی‌درپی دنبال دارد.

کد خبر 6078983 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • جشن عملیات وعده صادق در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • روحانیت در ارتقای جایگاه مساجد نقش مؤثری دارند
  • ۱۵۰۲ عضو جدید به کانون های مساجد خراسان شمالی اضافه شدند