Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@14:49:56 GMT

عناوین دهم و شانزدهم برای قایقرانان ایران

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۷۸۱۱

عناوین دهم و شانزدهم برای قایقرانان ایران

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قایقرانی رفتینگ قهرمانی جهان از هجدهم خردادماه در کشور ترکیه در حالی برگزار شد که تیم‌های بانوان و مردان کشورمان با ترکیب ۱۰ ورزشکار در این رویداد حاضر شدند و در جایگاه دهم و شانزدهم قرار گرفتند.

این رقابتها طی ۶ روز در سه بخش در Downriver، RX و Slalom با حضور ورزشکاران کشورهای مختلف جهان پیگیری شد که در نهایت در مجموع سه بخش تیم بانوان کشورمان در رده دهم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش زنان تیم‌های روسیه، ایتالیا و شیلی به ترتیب اول تا سوم شدند.

تیم رفتینگ مردان ایران هم در رده شانزدهم قرار گرفت. در این بخش هم تیم‌های برزیل، قزاقستان و روسیه کاپ‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

آرزو محنا به عنوان مربی و سرپرست تیم بانوان، امین خسروی به عنوان مربی و بهروز نجفی سرپرست تیم مردان، هادی قاضی عسگر نماینده فدراسیون جهانی و سلمان قاضی عسگر رئیس هیات قایقرانی استان اصفهان کادر فنی این را تشکیل می دادند.

زهرا قائدی، مژگان مجیری، مبینا قاسمی، زهرا مهدوی، مهناز مسعودی و آرزو محنا در بخش بانوان و محمد خسروی سوادجانی، سعید سلیمی، نوید فتاحی سوادجانی، محمد بزرگپور سوادجانی، محمد بزرگپور سوادجانی و محسن فتاحی سوادجانی در بخش مردان نفرات اعزام شده به این رقابت ها بودند.

کد خبر 4641434

منبع: مهر

کلیدواژه: قایقرانی تیم ملی رفتینگ ترکیه مسابقات قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بانوان تیرانداز/ خدمتی و چهل امیرانی فینالیست شدند

در مسابقات تیراندازی کسب سهمیه در برزیل، خدمتی و چهل امیرانی فینالیست شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چهارمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تفنگ 10 متر در خط آتش ایستادند.

در پایان دور مقدماتی نجمه خدمتی با ثبت 633 امتیاز به عنوان نفر دوم راهی فینال شد. تیرانداز نروژی با 633/6 و خدمتی با 633 امتیاز، توانستند امتیازی بهتر از مردان ثبت کنند. در تفنگ 10 متر مردان تیرانداز کرواسی با امتیاز 632/1 به عنوان نفر نخست از دور مقدماتی راهی فینال شد.

همچنین شرمینه چهل امیرانی دیگر نماینده کشورمان با 630/4 امتیاز در رده هفتم ایستاد و فینالیست شد.فاطمه امینی نیز که در راند اول سلاحش با مشکل رو‌به‌رو شد امتیاز 611/6 را به دست آورد.

گفتنی است در تفنگ زنان و مردان در مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی در برزیل در بین کشورهای آسیایی تنها ایران موفق شد راهی فینال شود.

فردا (سه شنبه)، 28 فروردین ماه و در روز پنجم این مسابقات، پوریا نوروزیان، نجمه خدمتی و شرمینه چهل امیرانی در فینال تفنگ 10 متر رقابت خود را برگزار می کنند. همچنین مسابقات تپانچه 25 متر زنان در بخش دقت برگزار می‌شود.

سه شنبه، 28 فروردین ماه:

مرحله مقدماتی تپانچه 25 متر بانوان (سرعت)- ساعت 15:30

فینال تفنگ 10 متر مردان- ساعت 16

مقدماتی تفنگ 10 متر بانوان- ساعت 17:30

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • پس از رایزنی میراسماعیلی با رئیس اتحادیه آسیا؛ جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • تیم ملی جودو مردان و بانوان ایران امروز راهی هنگ کنگ خواهند شد
  • تیم ملی جودو ایران امروز راهی هنگ کنگ می شود
  • رقبای ملی‌پوشان ایران مشخص شدند؛ آغاز رقابت‌ها از فردا
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • اجرای طرح آموزشی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • درخشش بانوان تیرانداز در تفنگ ۱۰ متر مسابقات انتخابی المپیک
  • درخشش بانوان تیرانداز/ خدمتی و چهل امیرانی فینالیست شدند
  • ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال مردان ایران دعوت شدند/ غفور در لیست پائز