Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره نگرانی‌های هواداران این تیم در خصوص وضعیت استنلی و کومان گفت: در شرایط فعلی نمی‌شود درباره روند مذاکرات چیزی گفت و هر زمان به نتیجه قطعی رسیدیم، اعلام خواهیم کرد. ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراصفهان، درباره وضعیت بازیکنان آزاد سپاهان اظهار داشت: اجازه دهید همه چیز نهایی شود و سپس به صورت رسمی اعلام می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در حال مذاکره هستیم و قرارداد برخی از این بازیکنان ممکن است تمدید شده و برخی دیگر جدا شوند و هنوز چیزی نهایی نشده است. بیشتر بازیکنان سپاهان در تیم مانده‌اند. بالاخره حدود 30 بازیکن داشتیم که خیلی از آنها قرارداد داشته و درباره آنهایی که قراردادشان به اتمام رسیده است، بر اساس نظر کادرفنی و سرمربی در حال رسیدگی هستیم.

وی درباره احتمال جدایی بازیکنان آزاد سپاهان خاطرنشان کرد: به صورت قطعی نمی‌توانیم در این مورد صحبتی کنیم و هنوز هیچ چیز معلوم نشده است.

تابش درباره وضعیت استنلی و کومان و نگرانی‌های هواداران سپاهان برای تمدید قرارداد این 2 بازیکن، گفت: هواداران که جای خود دارند، اما مطمئن باشید که باشگاه نیز بر اساس خواسته‌های کادر فنی، برنامه دارد و کار می‌کند. قرارداد استنلی به اتمام رسیده و ما قرار است با این بازیکن مذاکره کنیم. نمی‌شود الان درباره روند مذاکرات چیزی گفت و هر زمان به نتیجه قطعی رسیدیم، اعلام خواهیم کرد. فعالیت بر اساس حدس و گمان جز ایجاد تنش نتیجه دیگری نخواهد داشت.

وی افزود: هواداران بالاخره از گروه‌های مختلفی هستند و سلایق متعددی دارند. در مورد یک بازیکن مشخص برخی می‌گویند برود و برخی اصرار بر ماندنش دارند. ما بر اساس نظر کادرفنی و سرمربی فعالیت می‌کنیم و مطمئن باشید برای تقویت سپاهان و رفع نقاط ضعف تیم، هر کاری لازم باشد انجام خواهیم داد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این پرسش که شما چند روز قبل اعلام کردید که بشار رسن جزو گزینه‌های باشگاه سپاهان نیست، اما روز گذشته خبر مذاکره با این بازیکن را تایید و یا تکذیب نکردید، گفت: الان در ارتباط با نفرات، به تصمیم قطعی نرسیده‌ایم. اگر نیاز داشته باشیم و بتوانیم و بازیکن نیز آمادگی داشته باشد، مذاکره می‌کنیم تا به توافق برسیم. الان هیچ چیز نمی‌توان گفت. گزینه‌های مورد نظر خود را داریم و با آنها مذاکره می‌کنیم. اگر به نتیجه رسیدیم اعلام خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: دقیقا به خاطر همان سوال بود که ترجیح می‌دهم الان درباره یک گزینه خاص، جوابی ندهم چون همین یک پاسخ، پرسش‌های متعددی را به همراه می‌آورد. تیم خوبی داریم و داریم تلاش می‌کنیم آن را تقویت کرده و نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم. با توجه به اینکه باید در 3 رقابت سخت شرکت کنیم باید تیم خوبی را سازمان‌دهی کنیم. فعلا مشغول یارگیری هستیم و سپاهان تا به این جای فصل نقل و انتقالات، جزو فعال‌ترین باشگاه‌ها بوده است.

کیانی: از لحاظ مالی پیشنهادهای بهتر از سپاهان داشتم/ مردم تبریز دنیزلی را دوست دارندتابش: برپایی اردوی سپاهان در بلژیک هنوز قطعی نشده استایران‌پوریان: سپاهان فصل آینده به حقش می‌رسد/ یک فصل دیگر با سپاهانی‌ها قرارداد دارم

تابش با اشاره به انتظارات هواداران سپاهان برای بستن تیمی قدرتمند در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: همیشه توقعات از سپاهان بالا بوده است. سپاهان پرافتخارترین تیم ایران بوده و به حق سطح انتظارات از این تیم بالا است. طبیعی است که اقدامات لازم انجام می‌شود اما من که نمی‌توانم بر اساس سلایق متعدد کار کنم. ما بر اساس استراتژی کادرفنی فعالیت خواهیم کرد.

انتهای پیام/ش

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش: با اوسمار مذاکره کردیم/ هنوز لیستی برای فصل آینده نگرفتیم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر و با هدایت «اوسمار لوس ویه‌را» توانسته عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد و از ۸ دیداری که انجام داده ۶ بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته و یک شکست و یک تساوی در کارنامه این مربی با سرخ‌ها تا پایان هفته بیست و سوم دیده می‌شود.

با توجه به عملکرد خوب اوسمار، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکرات ابتدایی را با مدیربرنامه‌های اوسمار برای تمدید قرارداد داشته است. در همین حال درویش اظهار داشت: برای ادامه همکاری با اوسمار صحبت‌هایی را داشته‌ایم و از او برنامه خواسته‌ایم. هنوز بحث تمدید قراردادها را آغاز نکرده‌ایم و اوسمار در این باره لیستی به ما نداده است.

کد خبر 6080218

دیگر خبرها

  • پیام بسیار مهم مذاکره از ایران به غرب
  • ترمیم خط دفاعی سپاهان با دوبازیکن کهنه کار
  • آذرباد: این اتفاق را در عمرم ندیده‌ بودم!
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • سپاهان با سندروم همیشگی در دربی اصفهان
  • ترکیب سپاهان در دربی با تغییرات قابل توجه!
  • مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • درویش: با اوسمار مذاکره کردیم/ هنوز لیستی برای فصل آینده نگرفتیم