Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل منطقه ویژه فرودگاه پیام با اشاره به هزینه 60 میلیارد تومانی برای تأمین زیرساخت های مجموعه فرودگاه پیام، گفت: ابهامات مسافربری شدن فرودگاه پیام برطرف شد و این موضوع در دستورکار هیأت دولت قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، نادر ثناگو عصر امروز در حاشیه بازدید وزیر ارتباطات و فناوری از فرودگاه پیام، اظهار داشت: این مجموعه سالانه 600 هزار نفر را جابجا خواهد کرد که این آمار معادل چهار پرواز در طول یک روز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زیرساخت های مجموعه فرودگاه پیام ظرفیت بیشتری در این زمینه دارد اما برای شروع از 4 پرواز در طول روز آغاز کرده ایم.

ثناگو با اشاره به هزینه 60 میلیارد تومانی برای تأمین زیرساخت‌های مجموعه فرودگاه پیام، گفت: ابهامات مسافربری شدن فرودگاه پیام برطرف شد و این موضوع در دستور کار هیأت دولت قرار گرفت.

ثناگو اعلام کرد: همراستایی باند فرودگاه فتح و فرودگاه پیام مسافربر شدن فرودگاه پیام را به تعویق انداخته است که مقرر شد مشکلات پیش رو برطرف شود.

وی ادامه داد: رعایت نکات ایمنی, علامت ها و هشدارها برای دو لاین فرود فتح و پیام سطح ایمنی پرواز ها را تأمین خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال فناوری پیام هیأت مسافربری برطرف قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۳۰ فروردین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۳۰ فروردین براساس این برنامه انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • تصاویری از فرودگاه اصفهان و رفع محدودیت‌‎های پرواز
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه اصفهان به حالت عادی
  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • محدودیت پرواز فرودگاه مهرآباد و امام لغو شد
  • خبر فوری سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۳۰ فروردین
  • رئیس‌جمهور وارد سمنان شد
  • عکس/ اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران