Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@18:26:50 GMT

برآورده کردن آرزوهای کودکان با ساخت مدرسه + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۷۹۲۲

برآورده کردن آرزوهای کودکان با ساخت مدرسه + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، خیران مدرسه ساز در شهر آبی بگلو استان اردبیل، کودکان را با داشتن کلاس‌های نو خوشحال کردند.

بانوان خیر مدرسه ساز قصد دارند مدرسه دیگری را نیز برای دانش آموزان بسازند.

 

بیشتر بخوانید: اردبیل؛ قطب درمان بیماری‌های قلبی + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم گزارش استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت۶ مدرسه در هرمزگان در قالب مسوولیت‌های اجتماعی اتاق بازرگانی

هرمزگان-جام جم انلاین-رییس اتاق بازرگانی هرمزگان گفت: عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و ادای دین به مردم در مواقع ضروری، راهبرد همیشگی و تعطیلی ناپذیر اتاق بازرگانی هرمزگان است که در این راستا امسال نیز برای ساخت ۶ مدرسه دیگر قرارداد بسته‌ایم. 

محمدرضا صفا روز یکشنبه در نشست خبری سالانه رییس و اعضای هیات مدیره با رسانه ها، افزود: رویکرد ما در عمل به مسوولیت های اجتماعی در قالب های مختلف از حوزه بهداشت و درمان تا مدرسه سازی عملیاتی می شود.

وی ادامه داد: سال گذشته برای ساخت ۱۴ مدرسه در هرمزگان قرارداد بستیم که همه آنها ساخته شد و امسال نیز علاوه بر انعقاد قرارداد ساخت ۶ مدرسه دیگر، ساخت ۹ مدرسه دیگر را نیز متعهد شده ایم.

صفا یادآور شد: اتاق بازرگانی هرمزگان با تنوع و حجم ریالی مشارکتهای خود هم اکنون رتبه اول عمل به مسئولیت های اجتماعی اتاق های بازرگانی کشور را دارد.

صفا ادامه داد:اتاق بازرگانی هرمزگان در حوزه های اصلی نیز در انجام وظایف خود موفق عمل کرده و جایگاه خود را از رتبه ۳۴ کشور طی سالهای گذشته به رتبه ششم ارتقا داده است.

رییس اتاق بازرگانی هرمزگان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا درباره روند کمی و کیفی صدور کارت های بازرگانی، خاطرنشان کرد:تعداد کارت های بازرگانی صادر شده از ۵۴۸ فقره در آغاز فعالیت دوره جدید هیات مدیره به یک هزار و ۷۶۵ فقره افزایش یافته که ۷۰۵ کارت جدید برای جوانان صادر شده و سهم زنان نیز ۵۵۰ کارت بازرگانی بود و روند صدور کارت های بازرگانی همچنان بدون هیچ مشکلی ادامه دارد.

صفا در بخش دیگری از سخنان خود خواستار استفاده بیشتر برخی بخش های دولتی از بسترهای فراهم شده توسط اتاق بازرگانی شد.

وی توضیح داد: به عنوان مثال سال گذشته اتاق بازرگانی همایش تخصصی میوه های گرمسیری را با دعوت از کارشناسانی از کشورهای مختلف برگزار کرد اما حضور و استقبال متولی استانی این بخش در حد انتظار نبود.

دبیرکل اتاق بازرگانی هرمزگان نیز در این نشست، آموزش، برگزاری همایش های تخصصی، بسترسازی برای توسعه روابط اقتصادی خارجی و گسترش تعامل با بخش های مختلف دولت و حاکمیت را از رویکردهای اصلی اتاق بازرگانی اعلام کرد.

به گفته پیام رضایی در هر یک از این محورها اقدامات شاخصی انجام شده و نتایج خوبی نیز به دست آمده است که کسب رتبه ممتاز در آموزش و اعزام هیات های تجاری و بازرگانی به کشورهای مختلف و برگزاری چندین نشست تخصصی بخشی از دستاوردهای سال گذشته است.

دیگر خبرها

  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • مدرسه‌سازی یکی از صدقه‌های جاریه است
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت سرپرستی فرزندخوانده هستند
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت دریافت فرزندخوانده هستند
  • فوری؛ اعلام آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در طی ۳ سال
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی
  • ساخت۶ مدرسه در هرمزگان در قالب مسوولیت‌های اجتماعی اتاق بازرگانی