Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@09:47:41 GMT

سارفو از سایپا جدا شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۸۰۱۶

سارفو از سایپا جدا شد

خبرگزاری میزان- ساموئل سارفو، مدافع خارجی ۲ فصل گذشته سایپا با تسویه حساب کامل، از جمع نارنجی‌پوشان جدا شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، باشگاه سایپا با پرداخت تمامی بدهی‌های ساموئل سارفو، با این بازیکن غنایی تسویه و مقدمات جدایی او را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساموئل سارفو، بازیکن غنایی که ۲ فصل گذشته در تیم سایپا بود، در حالی با رضایت کامل از این تیم جدا شد که از مهمان نوازی پرسنل و تکریم مدیرعامل باشگاه سایپا تقدیر و تشکر کرد.

در مراسم بدرقه این بازیکن، مرتضی فراهانی قائم مقام مدیرعامل باشگاه سایپا، ضمن تشکر از زحمات این مدافع غنایی، برای او سلامتی و موفقیت در مسیر زندگی ورزشی و خانوادگی‌اش را آرزو کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سایپا سارفو میزان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۸۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی تأکید کرد، اگر تیمی در مصاف با سپاهان مرتکب اشتباه شود، جریمه خواهد شد. - اخبار ورزشی -

ابوذر صفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست خانگی تیمش برابر سپاهان گفت: ما در نیمه اول نمایش بسیار خوبی داشتیم و می‌توانستیم بیشتر از یک گل بزنیم و کار را تمام کنیم، ولی متأسفانه بدشانسی آوردیم. در نیمه دوم چند اشتباه داشتیم و برابر تیم بزرگ و باتجربه سپاهان تنبیه شدیم و تاوان سنگینی دادیم. وقتی جلوی سپاهان اشتباه کنید قطعاً تنبیه می‌شوید.

سپاهان با شکار قو مدعی ماند/ ملوان فقط یک نیمه بازی کرد+جدول

 

وی در مورد شانس ملوان برای دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم که در پایان لیگ بهترین رتبه ممکن را به دست بیاوریم، ولی شرایط تیم ما با دیگر تیم‌هایی که در بالای جدول قرار دارند، قابل قیاس نیست. فکر می‌کنم تا همین جا هم کار بزرگی انجام دادیم.

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی راجع به بازی بعدی تیمش برابر سایپا در جام حذفی نیز تصریح کرد: همه تیم‌ها در این جام دنبال قهرمانی هستند، چون تعداد بازی‌ها کم است. بازی سختی با سایپا داریم، ولی نگاه ما به جام حذفی جدی است و باید این بازی را ببریم تا به مرحله بعد برویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • قیمت حواله سهند در بازار چقدر است؟
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر
  • فروش فوق‌العاده وانت ۱۵۱ سایپا
  • فروش فوق العاده وانت ۱۵۱ سایپا