Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با حضور در دانشگاه افسری نیروی پدافند هوایی، از بخش های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

امیر موسوی وهیئت همراه ضمن بازدید از قسمتهای مختلف دانشگاه نیروی پدافند هوایی، با فرماندهان و مسئولین این دانشگاه نیز دیدار کرد.

فرمانده کل ارتش در این دیدار گفت: سال ۹۸ سال پربرکتی برای نیروی پدافند هوایی است که باید این فرصت را غنیمت شمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که دانشگاه افسری از دیدگاه مقام معظم رهبری مهمترین بخش برای ارتش محسوب می شود، افزود: تمام تلاش فرماندهان ومسئولین دانشگاه باید این باشد که افسران خوب تربیت کرده، تمام تجربیات خود را دراختیار دانشجویان قرار دهند و همچنین دانشجویان را پس از فارغ التحصیلی مورد ارزیابی قرار دهند.

کد خبر 444051

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دفاع ارتش جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۸۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی اسرائیل به سوریه

آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری اسپوتنیک و المسیرهٔ یمن گزارش دادند که موشک‌های رژیم صهیونیستی قصد هدف قرار دادن سایت پدافند هوایی مستقر در میان شهر «ازرع» و «نامر» در شمال استان درعا را داشتند که پدافند هوایی سوریه این حمله را دفع کرد.

منابع رسمی سوریه هنوز در این باره گزارشی ارایه نکرده اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • بی‌بی‌سی: عبور موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل
  • بی‌بی‌سی: موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل عبور کردند
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • تقویت دفاع هوایی در دستورکار آلمان
  • تصاویر رزمایش آذربایجان در منطقه نخجوان
  • حمله هوایی اسرائیل به سوریه
  • پدافند ارتش سوریه تجاوز نظامی بامدادی اسرائیل را ناکام گذاشت