Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ روز‌های ۳۰ و ۳۱ خرداد ۹۸ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی در ۶۴ رشته علوم پایه پزشکی و بهداشت، ۲ رشته دندانپزشکی و ۱۳ رشته داروسازی برگزار می‌شود.

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی (Ph.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
D) و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸، از ۲۷ لغایت ۲۹ خرداد سال ۹۸ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت. داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش می‌توانند نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.


زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) گروه علوم پزشکی سال ۹۸ به منظور کمک به متقاضیان شرکت در آزمون دکتری تخصصی ساکن در مناطق سیل زده اخیر که قرار بود روز‌های ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت برگزار شود، به ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه سال جاری موکول شد.

بر اساس برنامه جدید آزمون، آزمون کتبی تمام رشته‌هایی که در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌شود، به روز پنجشنبه ۳۰ خرداد ۹۸ انتقال یافت. همچنین آزمون کتبی رشته‌هایی که در تاریخ ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شود نیز به روز جمعه ۳۱ خرداد ۹۸ منتقل شد.

 

گفتنی است، آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در مناطق ۱۰ گانه آزمایشی در شهر‌های تهران (۲ حوزه امتحانی)، تبریز، اصفهان، شیراز، مشهد، اهواز، کرمان، زنجان، ساری و کرمانشاه برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون دکتری تخصصی 98 آزمون دکتری علوم پایه پزشکی سنجش آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۸۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۹ صبح در مراکز استان های تهران، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، مازندران، فارس، کرمان، کرمانشاه، گلستان، خراسان رضوی، همدان، یزد برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از امروز چهارشنبه ۵ لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند، از طریق سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir برای ثبت‌نام الکترونیکی اقدام کنند.

هزینه ثبت‌نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت‌نام و از طریق سامانه ذکر شده پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت‌نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6087698

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • برگزاری کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان
  • پورعباس: حذف کنکور با تکرار آن محقق می‌شود
  • اینترنت در زمان برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ قطع نمی‌شود
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • نخستین رشته تخصصی دندانپزشکی در بیرجند مجوز گرفت
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی