Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:47:23 GMT

مدافع غنایی از سایپا جدا شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۸۲۸۲

مدافع غنایی از سایپا جدا شد

سارفو که سال گذشته و با تایید «علی دایی» سرمربی وقت سایپا به جمع نارنجی پوشان اضافه شده بود، امروز (شنبه) پس از دیدار با مسئولان باشگاه و دریافت مطالبات خود، از این تیم لیگ برتری جدا شد.

وی که فصل گذشته در ترکیب اصلی به میدان می رفت، جایی در برنامه های «ابراهیم صادقی» سرمربی فعلی سایپا نداشت.

سایپا در فصل جدید با رویکرد جوانگرایی با تعداد زیادی از بازیکنان جوان که در لیگ دسته اول حضور داشتند، قرارداد امضاء کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم فصل گذشته لیگ برتر را با ۳۸ امتیاز و قرار گرفتن در رتبه هفتم جدول رده بندی به پایان رساند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد

ساموئل لاکهرست در واکنش به عملکرد منچستریونایتد مقابل کاونتری نوشته بود: اریک تن هاخ همین الان باید برود. 

طرفداری | سرمربی منچستریونایتد از این که نحوه صعود این تیم به فینال جام حذفی توسط برخی رسانه‌ها به عنوان «شرم‌آور» یاد شده، آزرده‌خاطر است. 

به گزارش تلگراف؛ در نشست خبری پس از بازی با شفیلدیونایتد، اریک تن هاخ از پاسخ به بعضی از خبرنگاران منتقد خودداری کرد. مرد هلندی واکنش‌ها به از دست دادن برتری 3-0 مقابل کاونتری را «تحقیرآمیز» توصیف کرده بود. تن هاخ احساس می‌کند برخی از نظرات و گزارش‌ها در مورد آینده او به عنوان سرمربی یونایتد از خط قرمز گذشته و به او بی احترامی شده است. در نشست‌های پس از بازی، خبرنگاران با علامت به مدیر رسانه‌ای سوال خودشان را مطرح می‌کنند. تن هاخ از پرسش تعدادی از خبرنگاران که دستاوردهای او را زیر سوال برده بودند جلوگیری کرد. در ماه دسامبر نیز با تصمیم او خبرنگاران منچستر ایونینگ نیوز، اسکای، میرر و ای‌اس‌پی‌ان از نشست خبری منچستریونایتد کنار گذاشته شده بودند. 

اریک تن هاخ که یک فصل دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد، تضمینی برای ادامه همکاری دریافت نکرده است. سر جیم رتکلیف و تیم مدیریتی او در حال ارزیابی وضعیت سرمربی هلندی هستند. منچستریونایتد شب گذشته با وجود دو بار عقب افتادن مقابل شفیلدیونایتد، با گل‌های برونو فرناندز و راسموس هویلوند به مسیر پیروزی بازگشت. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور
  • رفتن پیولی از میلان قطعی شد
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار