Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@16:33:19 GMT

رای بازی تراکتورسازی و پرسپولیس صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۸۳۹۲

رای بازی تراکتورسازی و پرسپولیس صادر شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران برگزار شد و از سوی هواداران تیم تر اکتورسازی تبریز تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم مقابل و داور مسابقه صورت گرفت. تیم تراکتورسازی تبریز به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

اکبر ایمانی بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل رفتار غیر ورزشی به عنوان اعتراض بر تعویضش با توبیخ کتبی کمیته انضباطی رو به رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فولاد مبارکه سپاهان به دلیل استفاده از الفاط نامناسب توسط تماشاگرانش در دیدار برابر ماشین سازی تبریز به توبیخ کتبی محکوم شد.

دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن اصفهان برگزار و از سوی تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور، عوامل دیگر تیم ها، پرتاب نارنجک و ورود یکی از لیدرها به داخل زمین پس از پایان مسابقه رخ داد. این تیم به 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.(این رای قابل تجدی نظر است)

علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن به دلیل رفتار غیرورزشی و اهانت به داور که منجر به اخراجش شد و پس از اخراج به نماینده فدراسیون اهانت و فحاشی کرد به سه جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ( این رای قابل تجدی نظر است)

وحید محمدزاده بازیکن تیم ذوب آهن به دلیل اهانت به داور که از بازی اخراج شد به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رای قابل تجدی نظر است)

محمد خرمگاه مربی ذوب آهن به دلیل اظهارات کذب نسبت به نماینده فدراسیون در کنفرانس خبری به توبیخ کتبی و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال بازی پرسپولیس تراکتورسازی تبریز زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمالوند: مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم

به گزارش قدس آنلاین؛ فراز کمالوند عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس، اظهارکرد: بازی با پرسپولیس قطعا بازی بسیار مهمی است. حریف قدرتمند است و همیشه مدعی قهرمانی بوده است.

او ادامه داد: پرسپولیس، تیم منسجمی است که در هفته‌های گذشته نیز نتایج خوبی گرفته است. ضمن این که پرسپولیس تمام بازیکنانش را در اختیار داشته است.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: ما هم به خاطر شرایط جدولی‌مان باید با تمام وجود بازی کنیم. برد و باخت نفت رابطه مستقیم با زندگی مردم آبادان دارد که امیدوارم بازیکنان متوجه این مهم باشند. ما امتیازات زیادی از دست داده‌ایم و فردا محکوم به برد هستیم. امیدوارم سکوها فردا پُر شوند و هواداران از تیم حمایت کنند. هفت فینال پیش‌رو داریم که در هفت مسابقه با تمام توان تلاش خواهیم کرد و می‌جنگیم.

او بیان کرد: واقعا از چهارم فروردین چیزی کم نگذاشته‌ام و از آبادان خارج نشده‌ام اما متاسفانه نقاط ضعف زیاد بوده است. در بازی با استقلال خوزستان تیم برتر بازی بودیم و با بدشانسی نتیجه را واگذار کردیم.

کمالوند گفت: مردم بدانند موجودی ما همین است ولی سعی می‌کنیم از موجودی خودمان استفاده کنیم. امیدوارم لطف خدا شامل حال‌مان باشد. فردا بازی بسیار سختی داریم. بازیکنان باید بدانند پیراهن چه تیمی را پوشیده‌اند.

او تاکید کرد: ما به تک تک امتیازات نیاز داریم. روحیه محافظه کارانه ندارم‌ و برای برد راهی بازی فردا هستیم.

منبع: خبر آنلاین

دیگر خبرها

  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • رمالی ثابت نشد پرسپولیس جریمه نقدی شد
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • کمیته انضباطی لیگ یکی‌ها را نقره داغ کرد
  • کمالوند: مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم
  • آرای کمیته انضباطی برای تخلفات بازی استقلال و آلومینیوم
  • رای کمیته انضباطی برای بازی آلومینیوم - استقلال؛ یک جلسه محرومیت برای حسینی!
  • پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران
  • جریمه نقدی برای هاشمی نسب