Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-16@05:42:54 GMT

برانکو نیاید، عرب و دو عضو هیئت‌مدیره می‌روند!

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۸۴۳۴

برانکو نیاید، عرب و دو عضو هیئت‌مدیره می‌روند!

به گزارش وانانیوز،   زمانی که بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس در انتظار دریافت بخش دیگری از پول‌شان بودند، اما هیچ عایدی نداشت و اعتراض آن‌ها نیز به جایی نرسید. آن زمان، انگشت تقصیر‌ها به سمت عرب دراز شد و این‌طور به نظر می‌رسید که مدیرعامل باشگاه نمی‌تواند با حجم عجیب بدهی‌های پرسپولیس کنار بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرب در حالی مدیریت عامل باشگاه را برعهده گرفت که در ابتدای فصل، خودش معاون مالی و اجرایی حمیدرضا گرشاسبی بود و از جزئیات قرارداد تک‌تک بازیکنان خبر داشت. با این حال، هنوز نتوانسته میزان پرداختی‌های تیم را تا حدود ۷۰ درصد برساند و همچنان بازیکنان در انتظار یک‎سوم باقی‌مانده از قراردادشان به علاوه پاداش قهرمانی در لیگ، پاداش کسب سهمیه آسیا ۲۰۲۰ و پاداش قهرمانی در جام‌حذفی هستند. آن‌ها فعلاً دندان روی جگر گذاشته‌اند و حرفی نمی‌زنند، اما به محض حل شدن مشکل تمدید قرارداد برانکو، مصاحبه سریالی سرخپوشان در اعتراض به عملکرد عرب آغاز خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه هفته قبل و در گفتگو با خبرورزشی تأکید کرد در هفته پیش رو که از امروز شروع می‌شود، اتفاقات بسیار خوبی رخ می‌دهد که اولینِ آن، پرداخت پول به برانکو و سپس شارژ حساب بازیکنان است. اگر عرب موفق به رقم زدن این کار شود، تا حد زیادی بحران را مدیریت می‌کند در غیر این صورت، باید منتظر هجمه بزرگی علیه خود باشد.
شاید مهم‌ترین گاف مدیریتی عرب، لو دادن رقم قرارداد برانکو در نشست خبری خود بود. مدیرعامل پرسپولیس، رقم قرارداد برانکو به علاوه پاداش و آپشن‌ها را رسانه‌ای کرد و البته قبل از آن، با برانکو اختلافات پنهانی داشت. این اختلاف به اعلام لیست برانکو به اعضای هیئت‌مدیره برمی‌گردد. سرمربی پرسپولیس برای نشان دادن اختلاف خود، بدون توجه به صحبت‌های عرب، لیست بازیکنان مدنظرش را به هیئت‌مدیره داد. آن زمان شایعه شد، عرب با عصبانیت به دیدار وزیر ورزش رفت و به قول خودش، با سلطانی‌فر به درددل پرداخت که البته خارج از ساختمان وزارتخانه «استعفا» معنا شد.
در حال حاضر بیشترین انرژی در کادرمدیریتی باشگاه صرف تکذیب اختلاف بین برانکو و عرب می‌شود در حالی که اگر به هر دلیل، برانکو در پرسپولیس نماند، تمام این انرژی، بی‌ثمر می‌ماند. فراموش نکنید نزدیکان برانکو مدام می‌گویند این مربی در تیم نمی‌ماند مگر اینکه تمام مطالباتش را به صورت نقد دریافت کند، با دستیارانش تسویه‌حساب شود و حداقل یک‌سوم از رقم فصل آینده را به عنوان پیش‌قرارداد بگیرد، اما اگر برانکو برود...
هواداران پرسپولیس اختلاف نظر شدیدی با عرب دارند. آن‌ها معتقدند عرب هیچ تلاشی برای جذب بازیکن یا درآمدزایی نمی‌کند و فقط در مصاحبه‌هایش، از توافق با برانکو برای بازگشت حرف می‌زند. این شرایط زمینه‌ساز تجمع آن‌ها مقابل وزارت ورزش و سپس دفتر باشگاه شد. شعار «عرب، استعفا» نیز به گوش می‌رسید تا شرایط مدیریتی برای این مدیر، سخت‌تر از قبل شود. شنیدیم اگر برانکو نماند، عرب هم می‌رود و به دنبال او، دو عضو هیئت‌مدیره که نظرشان در تمام جلسات نزدیک به عرب بوده هم می‌روند! این شایعه، جدی‌ترین خبر روز‌های پنج‌شنبه و جمعه، اطراف باشگاه پرسپولیس بود. اتفاقاً عرب که علاقه خاصی به مصاحبه نشان می‌داد، در همین دو روز، سکوت اختیار کرد تا شایعه جدایی اش از باشگاه، پررنگ‌تر از قبل شود.
حالا این شایعات و نشانه‌ها ثابت می‌کند برانکو تعیین‌کننده ادامه حضور عرب در پست مدیرعاملی باشگاه یا جدایی او از پرسپولیس است!

منبع: وانا

کلیدواژه: ایرج عرب برانکو ایوانکویچ تمدید برانکو پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۸۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختیار کامل هیات مدیره پرسپولیس به درویش برای تمدید قراردادها

هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس امروز تشکیل جلسه داد و تصمیم‌های مهمی را اخذ کرد.

به گزارش مشرق، هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز (یک‌شنبه) با حضور اعضا و مدیرعامل تشکیل جلسه داد. در این نشست رضا درویش مدیرعامل باشگاه گزارشی را از روند اقدامات انجام شده از سوی باشگاه و سایر سازمان‌های ذیربط در ارتباط با واگذاری ۸۵ درصدی سهام که امروز آگهی نوبت نخست آن منتشر شد، ارایه کرد.

وی همچنین گزارشی در ارتباط با وضعیت قراردادی بازیکنان و نفراتی که در پایان فصل جاری، بازیکن آزاد خواهند شد، ارایه کرد. هیات مدیره در این ارتباط گفتگوی مفصلی در ارتباط با تمدید قرارداد این دست از بازیکنان داشت و در نهایت اختیارات خود برای این امر در چارچوب برنامه‌های مالی باشگاه را به مدیرعامل تفویض کرد.

هیات مدیره همچنین در نشست امروز در ارتباط با جذب اسپانسرها برای فصل آینده رقابت‌ها گفتگو کرد و در ارتباط با فراخوان و برگزاری مزایده عمومی برای جذب بهترین پیشنهاد، تبادل نظر و تصمیم‌هایی اخذ شد.

از دیگر مباحث این نشست، قرائت گزارشی درباره توفیق معاونت حقوقی در جریان پیگیری‌ها در چند وقت اخیر بود که مورد تحسین اعضا نیز قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • افضل: جریمه اعضای سپاهان برای دلخوشی هواداران بود
  • جلسه مهم هیئت مدیره پرسپولیس برای تمدید قرارداد‌ها
  • تشکیل جلسه هیئت مدیره پرسپولیس
  • تفویض اختیار تمدید قراردادها به مدیرعامل پرسپولیس
  • اختیار کامل هیات مدیره پرسپولیس به درویش برای تمدید قراردادها
  • مدیرعامل پرسپولیس اختیار تمدید قرارداد بازیکنان را گرفت
  • تهمیدات باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد سرخپوشان
  • گزارش درویش از تمدید قرارداد با بازیکنان به اعضای هیات مدیره
  • هیئت مدیره پرسپولیس تمدید قرارداد را به درویش واگذار کرد
  • برگزاری جلسه هیات مدیره پرسپولیس با محوریت واگذاری و تمدید قرارداد بازیکنان