Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@08:09:01 GMT

انتشار فایل غافل‌گیرکننده از فرهاد مجیدی

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۸۴۷۲

انتشار فایل غافل‌گیرکننده از فرهاد مجیدی

اخیرا فایلی منتشر شده که طبق آن، به نظر می رسد سرمربی جدید تیم‌ملی امید پست ستاره لیگ را نمی‌داند.

به گزارش  خبرآنلاین، در کانال‌های تلگرامی فایلی دست به دست می‌شود که فرهاد مجیدی در آن می‌گوید: «بی‌خود می‌کنید بدون هماهنگی با بازیکن صحبت می‌کنید!» صحبت‌هایی که ظاهرا درباره پرویز مظلومی است. صدایی که از مجیدی در این ویدیو منتشر شده، نشان می‌دهد زمانی که او قرار بود در استقلال سرمربی باشد، محمدرضا میرحسینی در یک قدمی استقلال قرار داشته است اما مجیدی با لحن تندی با این انتقال مخالفت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فارغ از اینکه میرحسینی در نهایت راهی سپاهان شد، جنس صحبت‌های مجیدی درباره پرویز مظلومی است. فرهاد که از روز نخست حضور دوباره‌اش در استقلال به دنبال بازی گرفتن از جوانان بود، حالا می‌گوید امیر کارگر را به محمدرضا میرحسینی ترجیح می‌دهد، آن هم در حالی که پست این دو بازیکن متفاوت است!

فرهاد مجیدی در شرایطی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی امید انتخاب شده که ظاهرا نمی‌داند امیر کارگر مدافع راست است اما محمدرضا میرحسینی به عنوان هافبک بازی‌ساز کمک می‌کند! آن هم در روزهایی که مجیدی لیست ۵۰ نفری تیم ملی امید را منتشر می‌کند.

در این فایل صدای باورنکردنی اما باشگاه استقلال مقصر است. این گونه اشتباهات ممکن است برای همه رخ دهد اما رسانه‌ای شدن آن، به مدیریت اشتباه استقلالی‌ها بازمی‌گردد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، صالح مصطفوی که پیش از این سابقه همکاری با استقلال در زمان حضور فرهاد مجیدی، آندره آ استراماچونی و علیرضا منصوریان را دارد امروز با حضور در کمپ زنده یاد حجازی میهمان تمرین شاگردان نکونام بود.

مصطفوی فصل پیش با مجیدی به الاتحاد کلبا رفت و در پایان فصل برای ادامه زندگی راهی کانادا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویر عاشقانه فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • عکس| گشت‌وگذار فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • فرهاد مجیدی در دبی رویت شد + عکس
  • (عکس) تعطیلات نوروزی فرهاد مجیدی با یک مهمان ویژه
  • پیشنهادات جدید تیم های اماراتی به فرهاد مجیدی
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی