Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 -رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: مسئولان باید تهدیدات را به خوبی شناسایی و برای مقابله با آن آماده باشند.

 سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در نهمین کنگره بین المللی سلامت در حوادث و بلایا که عصر امروز برگزار شد، درباره تاب آوری زیر ساخت های سلامت و چالش های آن، اظهار داشت: زمانی که تهدید نظامی در حوزه سلامت قرار می گیرد باید زیر ساخت ها مصون باشند تا تداوم کارکردهای ضروری نظام سلامت و تاب آوری کارکردی نظام سلامت ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در بخش اقتصادی تهاجم به منابع غذایی اهمیت پیدا می کند، افزود: سازمان پدافند غیرعامل به وزارت اقتصاد اعلام کرده اگر تحریم فرآیند جهانی است و آمریکایی ها می توانند تهدید کنند باید در رویکردهای اقتصادی کشور بازنگری کنیم؛ بدین صورت که اقلام اساسی غذایی کشور را حتی اگر توجیه اقتصادی هم نداشته باشد می بایست آنها را تولید و ذخیره کنیم.

سردار جلالی ادامه داد: آمریکایی ها در سال ۲۰۱۶ دومین تهدید را تهدید زیستی می دانند در حالی که در کشور ما وزارت بهداشت امنیت غذایی را به سایر بخش ها واگذار کرده و این باعث شده محصولاتی مانند تراریخته وارد کشور شده و مصرف شوند.

سردار جلالی حفظ کارکرد اساسی زیرساخت‌ها، تحمل‌پذیری بازیابی و پاسخ سریع به تهدیدات را از جمله موارد مهم در تاب آوری در برابر تهدیدات دانست و گفت: تهدیدات بسیار گسترده تر از دوران دفاع مقدس شده و در کنار تهدیدات نظامی تهدیدات زیستی و غیر غذایی و سایر تهدیدات سایبری کشور را تهدید می کند که باید مسئولین تهدیدات این حوزه را به خوبی شناسایی و برای مقابله با آن آماده باشند.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۸۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم تهدید جدی سردار سلامی علیه اسرائیل | معادله جدید چیست؟

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: تصمیم داریم یک معادله جدید بسازیم من بعد رژیم صهیونیسیتی به منافع ، دارایی وشخصیت و شهروندان ما حمله کند ما از مبدا جمهوری اسلامی ایران اورا مورد تهاجم متقابل قرار خواهیم داد و عملیات وعده صادق نمونه برجسته و کاملا واضحی از این معادله جدید است. منبع: دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله با قاچاق به کار گرفته شود
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق به کار گرفته شود
  • تأکید رئیسی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق
  • تاکید رئیسی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق
  • دارویار امسال ۱۲۰ همت بودجه می خواهد/واکنش به آمار مسئولان
  • تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات در مقابله با خسارات احتمالی سیل
  • معدوم‌سازی ۴۷ تن کیلوگرم مواد غذایی فاسد
  • مردم بر لزوم پاسخگویی به تهدیدات اسرائیل اشتراک نظر داشتند
  • فیلم تهدید جدی سردار سلامی علیه اسرائیل | معادله جدید چیست؟
  • سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی، محکم و درس‌آموز بود/ پاسخ شدیدتر ایران در صورت سرزدن هرگونه غلط دیگری از سوی رژیم صهیونیستی/هر گونه تهدید، از مبدأ هر کشوری پاسخ مناسب و شدید به منشا تهدیدات را در پی خواهد داشت