Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آندره‌آ استراماچونی روز چهارشنبه به همراه ۳ دستیار خود به ایران می‌آید و از بازیکنان استقلال هم خواسته شده تا در این روز در کلینیک پزشکی باشگاه استقلال حضور داشته باشند.

پیش از این گفته شده بود که این مربی ایتالیایی روی نیمکت استقلال ۲ دستیار ایرانی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا شنیده می‌شود که نفراتی مثل بهزاد غلامپور، پیروز قربانی، امید روانخواه، ساکت الهامی، محمود فکری، داریوش یزدانی و مجید صالح برای دستیاری استراماچونی مد نظر مدیران استقلال تهران هستند.

حضور هیچ یک از این افراد در استقلال سال آینده قطعی نشده است، اما حضور بهزاد غلامپور به عنوان مربی دروازه‌بان‌های استقلال و برای جانشینی اشکان نامداری محتمل‌تر است.

 طبق شنیده‌ها دستیاران ایرانی استراماچونی باید به زبان انگلیسی مسلط باشند و مدرک مربیگری بالاتری داشته باشند.

در این بین امیدرضا روانخواه و مجید صالح دارای مدرک مربیگری A آسیا هستند و محمود فکری هم سال ۹۶ به عنوان بهترین مربی لیگ ۱ انتخاب شده است.

تمرینات آماده سازی تیم فوتبال استقلال برای حضور در لیگ نوزدهم از اول تیرماه آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

پیشنهاد سنگین غفوری به آبی پوشان/ بازیکن جنجالی سپاهان در یک قدمی استقلال

۲ مربی ایرانی به کادرفنی استقلال اضافه می‌شوند

همه مربیان خارجی استقلال در یک قاب/ از رایکوف و کُخ تا استراماچونی

انتهای پیام/

آخرین اخبار از دستیاران ایرانی استراماچونی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی استقلال هم محروم شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی اعلام کرد: در خصوص گزارش واصله علیه کیانوش رحمتی مربی تیم استقلال تهران مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز پس از بازی دو تیم استقلال تهران و شمس آذر قزوین در تاریخ ۳۱ فروردین ماه در ورزشگاه آزادی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به بازبینی فیلم مربوط به رفتار موضوع گزارش تخلف انتسابی به مشارالیه که علی رغم ابلاغ مصون از دفاع باقیمانده است محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی با لحاظ ماده ۹۴ این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز به لحاظ تحقق مسئولیت تضامنی موضوع ماده ۵۰ مقررات موصوف به پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

رأی صادره قابل اجرا و قطعی می‌باشد.

کد خبر 846358 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • چرا سعدی شادترین شاعر ایران سال‌ها نادیده گرفته شد؟
  • سهم پنج درصدی استقلال و پرسپولیس به چه کسانی می‌رسد؟
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • چرا شادترین شاعر ایران سال‌ها نادیده گرفته شد؟
  • استقلال و پرسپولیس به چه کسانی واگذار شدند؟
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • مربی استقلال هم محروم شد
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • مربی استقلال 20 میلیون جریمه شد