Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر حج و زیارت استان گلستان گفت: ۳۸۰۰ زائر شیعه و سنی امسال از استان گلستان عازم سرزمین وحی می‌شوند و نخستین گروه از زائران شیعه و سنی گلستان ۲۴ تا ۲۵ تیر اعزام می‌شوند. ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیدعلی میرقاسم پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اعزام زائران از تیرماه امسال به حج اظهار داشت: نخستین گروه از زائران ایرانی حج تمتع امسال 17 تیر و نخستین گروه از 3800 زائر شیعه و سنی استان گلستان 24 تا 25 تیر به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حج و زیارت استان گلستان افزود: امسال 3 هزار و 800 زائر در قالب 26 کاروان از استان گلستان عازم سرزمین وحی می‌شوند که 18 کاروان اهل سنت و هشت کاروان شیعه هستند.

رئیس سازمان حج و زیارت‌: میزان ارز همراه زائران ایرانی حج تمتع 200دلار تعیین شد/مدت اقامت حجاج به ‌35 روز رسیدحجت‌الاسلام شهاب مرادی کارشناس شبکه دو می‌شودآیت‌الله وحید خراسانی: سعادت عُظمی خدمت به حجاج و زوار بیت‌الله الحرام است

وی با بیان اینکه از کل زائران گلستان 136 نفر در قالب عوامل اجرایی و 5 نفر به عنوان مدیر مجموعه هتل فعالیت دارند، گفت: همه زائران گلستان مدینه بعد هستند و با شرکت هواپیمایی ایران‌ایر از فرودگاه بین‌المللی گرگان به مقصد جده پرواز خواهند کرد و طول مدت سفر بین 30 تا 40 روز بستگی به نوع و درجه کاروان خواهد داشت.

میرقاسم پور افزود: با تعامل و هماهنگی خوبی که در بین ارگان‌ها در عملیات اعزام و پذیرش حجاج وجود دارد، امسال نیز شاهد ارائه سرویس مناسبی به زائران گلستانی خواهیم بود.

وی اظهار کرد: تقاضای ما از خانواده‌ها این است که به تعداد کارت‌های تردد خودرو وارد محوطه فرودگاه کنند تا بتوانیم سرویس بهتری به حجاج ارائه دهیم.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۸۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام اولین کاروان عمره گذار خراسان جنوبی به سرزمین وحی

به گزارش جام جم آنلاین،مدیر حج وزیارت استان گفت: تعداد ۱۷۰ زائر از خراسان جنوبی در قالب دو کاروان ۸۵ نفره به عمره مفرده اعزام می‌شوند.

حسین دستگردی تأکید کرد: زائرانی که در نوبت اعلامی قبل واریز وجه خود را برای تشرف انجام دادند بر اساس اولویت واریز وجه براساس طی تماس تلفنی برای ثبت نام و اعزام فراخوان شدند.

وی هزینه این سفر معنوی را ۴۲ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: قبل از سفر دوره آموزشی نیز از امروز برای زائران برگزار می‌شود.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی در خصوص سهمیه در نظر گرفته شده برای استان گفت: این سهمیه فقط برای ماه شوال بوده و ابراز امیدواری کرد که بعد از موسم حج تمتع نیز روند اعزام عمره مفرده ادامه داشته باشد.

وی مدت زمان اقامت و سفر زائران را ۱۰ روز اعلام کرد و افزود: زائران پنج روز در مدینه منوره و پنج روز در مکه مکرمه اقامت خواهند داشت.

 

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات اعزام زائران لرستانی حج عمره به سرزمین وحی
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر خراسان‌رضوی امسال به سرزمین وحی
  • نخستین کاروان عمره مفرده پس از ۹ سال انتظار عازم مدینه شد
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر از خراسان‌رضوی به سرزمین وحی
  • اعزام اولین کاروان زائران کردستانی به حج عمره
  • نخستین کاروان عمره گزاران ایرانی عازم سرزمین وحی شد 
  • ۱۲ اردیبهشت، اعزام زائران حج عمره از شیراز
  • اعزام اولین کاروان عمره گذار خراسان جنوبی به سرزمین وحی
  • اعزام اولین کاروان عمره مفرده از فردا؛ ۵ هزار زائر راهی سرزمین وحی می‌شوند