Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@10:08:10 GMT

آیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری کنگاور برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۸۶۵۸

آیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری کنگاور برگزار شد

به گزارش ایرنا، رئیس پیشین دادگستری کنگاور در این مراسم که عصر شنبه در محل دادگستری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: میزان پرونده‌های وارده به شعب دادگاه انقلاب اسلامی کنگاور نسبت به سال ۹۰ دو برابر شده است.

او با اشاره به اینکه در سال ۹۵ تعداد پروندهای وارده ۱۵ هزار و ۷۲۷ پرونده بوده که در سال ۹۶ به ۱۷ هزار و ۸۹۸ پرونده افزایش پیدا کرده است، افزود: این در حالیست که در سال ۹۷، برای تعداد ۲۰ هزار و ۲۵۰ پرونده در دادگستری کنگاور و شعب تحت پوشش این دادگستری رأی صادر شده و تقریباً ۲۰ هزار پرونده نیز مختومه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدانی با بیان اینکه برخی‌ها از شهرستان‌های تویسرکان و اسدآباد طرح دعوای خود را در کنگاور ثبت و به مراجع قضائی واگذار می‌کنند، اظهار داشت: علت مراجعه شهرستان‌های همجوار به کنگاور تنها سرعت و دقت در رسیدگی‌ها بوده و خواهد بود.
او اظهار داشت: تعداد قضات دادگستری کنگاور از ۱۰ نفر در سال ۹۰ به هشت نفر کاهش یافته و این سرعت و دقت در رسیدگی‌ها تنها به دلیل تلاش شبانه روزی همکاران سخت کوش بوده است.
رئیس پیشین دادگستری کنگاور در ادامه اظهار داشت: مراجعه کنگاوری ها به ناظر قضات در استان کرمانشاه نیز کاهش چشمگیری یافته است.
او همچنین گفت: مجازات‌های جایگزین حبس در دادگاه انقلاب و کیفری کنگاور برای آن دست از افرادی که سابقه کیفری نداشته‌اند، استفاده شده است.

در ادامه قاسم نظری رئیس پیشین دادگستری شهرستان ثلاث باباجانی به عنوان رئیس دادگستری کنگاور معرفی شد.

خلیل یزدانی رئیس پیشین دادگستری شهرستان کنگاور نیز در منصب معاونت حفاظت و اطلاعات اداره کل دادگستری استان کرمانشاه به خدمت می‌پردازد.
شهرستان کنگاور در ۹۴ کیلومتری شرق شهر کرمانشاه قرار دارد.

۷۴۴۴۷/۸۰۶۶
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری کرمانشاه تکریم و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۸۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ در مراسمی که با حضور سردار حسین حسن‌پور جانشین فرماندهی انتظامی گیلان و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر برگزار شد، سرهنگ حامد شادبهر با حکمی به عنوان فرمانده انتظامی این شهرستان معرفی و از زحمات سرهنگ سید خلیل صفوی قدردانی شد.

همچنین در مراسم دیگری برای تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی که با حضور سردار حسین حسن‌پور جانشین فرماندهی انتظامی گیلان و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی در اداره بنادر و دریانوردی بندرانزلی برگزار شد، سرهنگ امیر وهاب زاده با حکمی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی معرفی و از زحمات سرهنگ سید مهدی نجفی پور قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • صلح و سازش بیش از 12 هزار و 800 فقره پرونده در آذربایجان‌غربی
  • کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل
  • رهایی یک محکوم به اعدام از قصاص در شادگان
  • معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکرمازندران
  • تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر
  • مراسم معارفه رئیس کل دادگستری مازندران برگزار شد
  • تقویت سازوکارهای نظارتی بر کاهش پرونده‌های معوق موثر است