Web Analytics Made Easy - Statcounter

ه گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ کشواد بهروزی زاده گفت: یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر ۵۵ محور زاهدان-زابل محدوده روستای"حرمک" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از پلیس راه به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس راه  شمال استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این حادثه یک دستگاه پژو پارس با یک دستگاه پژو ۴۰۵ با سه سرنشین به صورت رخ به رخ برخورد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این حادثه یکی از سرنشینان پژو ۴۰۵ در دم فوت و سه سرنشین دیگر ۲خودرو نیز مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان از  حادثه دیگر  با یک کشته و یک مجروح خبر داد گفت: یک فقره تصادف فوتی در محور زاهدان-زابل محدوده پمپ بنزین "محمد آباد" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از پلیس راه به همراه عوامل انتظامی و امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه پراید به سرنشینی زوجی جوان از جاده منحرف و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه سرنشین خودرو پراید به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده آن نیز مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ بهروزی زاده خاطر نشان کرد: علت حادثه از سوی کارشناس پلیس راه ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان بیمارستان پلیس راه تصادف خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت

 صفری گفت : برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ با یک دستگاه نیسان وانت در کیلومتر سه جاده صوفیان به تبریز منجر به فوت یک نفر جان و مصدومیت پنج نفر از سرنشینان هر دو خودرو شد.

وی گفت: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه ۲ تیم امدادی با هفت نجاتگر به همراه یک دستگاه خودروی نجات از پایگاه سفیدکمر و دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های امداد و نجات سفیدکمر و شهید فخری زاده به محل حادثه اعزام شدند.

صفری ادامه داد: نجاتگران جمعیت هلال احمر تبریز پس از رهاسازی ۲ نفر از مصدومان محبوس شده در خودرو یک نفر از مصدومان را به بیمارستان امام رضا انتقال دادند.

 وی گفت: مصدومان دیگر این حادثه نیز توسط آمبولانس اورژانس به سایر مراکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی جان نوعروس زرندی را گرفت
  • حادثه رانندگی در محور ارومیه_سلماس
  • عروس زرندی قربانی سانحه رانندگی در شب عروسی
  • یک جان باخته و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی مشهد تربت حیدریه
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند