Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@07:39:21 GMT

عذرخواهی رسمی از ایرانی‌ها بابت اظهارات کوبیاک

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۸۷۹۷

عذرخواهی رسمی از ایرانی‌ها بابت اظهارات کوبیاک

نامه عذرخواهی رییس فدراسیون لهستان از مردم ایران در حالی در سالن غدیر ارومیه خوانده شد که همه انتظار داشتند خود کوبیاک این نامه را بنویسد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چند هفته کش و قوس بالاخره بازیکن باتجربه لهستان مجبور به عذرخواهی از ایرانی‌ها شد؛ اگرچه این عذرخواهی به صورت رسمی از سوی خود این بازیکن صورت نگرفت و رییس فدراسیون لهستان چنین کاری را انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در شرایطی رخ داد که میشل کوبیاک مدتی قبل در مصاحبه تصویری علیه مردم و والیبال ایران صحبت‌هایی را بر زبان آورد که باعث ناراحتی ایرانی‌ها شد. این اظهارات کوبیاک بعد از اتفاقات فینال جام باشگاه‌های آسیا رخ داد که درگیری او با پیراهن تیم پاناسونیک ژاپن و بازیکنان ایرانی تیم شهرداری ورامین را در دل خود جای داده بود.

 

با شکایت فدراسیون ایران از کوبیاک به فدراسیون جهانی، هم فدراسیون لهستان و هم FIVB در روزهای اخیر این بازیکن را مورد توبیخ قرار دادند. بازیکن باتجربه لهستان که بارها مقابل ایران به میدان رفته، با محرومیت 6 جلسه‌ای مواجه شد و به همین دلیل نتوانست به ارومیه برای هفته سوم لیگ ملت ها سفر کند.
در حکم کمیته انضباطی فدراسیون جهانی درباره پرونده کوبیاک، آمده بود که این بازیکن باید نامه عذرخواهی رسمی خود را به فدراسیون لهستان تحویل دهد تا توسط مسئولان این کشور قبل از بازی ایران و لهستان در سالن غدیر ارومیه خوانده شود.

 

امروز نامه‌ای که توسط رییس فدراسیون لهستان خطاب به مردم ایران با مضمون عذرخواهی نوشته شده بود، بعد از ترجمه برای حاضران در سالن غدیر خوانده شد تا تنش‌ها بین بازیکنان 2 تیم قبل از بازی رودررو به حداقل برسد. البته همه انتظار داشتند این نامه از سوی خود میشل کوبیاک نوشته شده باشد، اما فدراسیون لهستان این نامه را نوشته بود.
متن این نامه که در سالن غدیر خوانده شد، به شرح زیر است:

 

سرپرست محترم فدراسیون والیبال جمهوی اسلامی ایران
جناب آقای افشین داوری
پیرو مصاحبه تاسف برانگیز و کاملاً نامناسب میشل کوبیاک، کاپیتان تیم ملی بزرگسالان لهستان در مورد مردم ایران، فدراسیون والیبال لهستان قصد دارد مراتب عذرخواهی صادقانه و خالصانه خود را در خصوص صحبت ایشان فراهم آورد. با اظهار تاسف عمیق در خصوص صحبت های ایشان، اطمینان خاطر حاصل نمایید فدراسیون لهستان تحت هیچ گونه شرایطی، چنین رویکرد جنون آمیزی را ندارد. فدراسیون والیبال لهستان از منشور اخلاقی المپیک مبنی بر حفظ کرامت انسانی و هویت ملی و برگزاری بازی جوانمردانه با رقبای بین المللی پیروی می کند و چنین تعهدی در قبال فدراسیون والیبال ایران هم وجود دارد و هرگونه اظهار نظر و اقدام توهین آمیز و نژاد پرستانه و ضد اخلاقی را به شدت محکوم می کند.
فدراسیون والیبال لهستان پیرو رفتار غیرقابل قبول بازیکن ما، اقدامات سخت گیرانه ای را در نظر گرفته است تا رفتار غیرمودبانه، گستاخانه و غیراخلافی  وی را جبران نماید.
فدراسیون والیبال لهستان ضمن اظهار تاسف عمیق از به وجود آمدن این مسئله، هر گونه اقدام لازم برای جلوگیری از اینگونه وقایع را فراهم خواهد آورد.
امیدواریم تعامل خوبی را که سالها میان ایران و لهستان برقرار بود، به زودی بازگردد.

یاشک کاسپرشیک
رئیس فدراسیون والیبال لهستان

کوبیاک تیم ملی والیبال ایران والیبال تیم ملی لهستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها کوبیاک تیم ملی والیبال ایران والیبال تیم ملی لهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۸۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات دوره‌های آموزش تخصصی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی جوهری مدیرکل آموزش قوه قضائیه اظهار کرد: ضرورت بکارگیری از اساتید متخصص و حرفه‌ای جهت برگزاری و اجرای دوره‌های کارآموزی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ کانون سردفتران و دفترداران را بر آن داشت که از ظرفیت‌های اداره کل آموزش قوه قضائیه در این خصوص بهره‌گیری کنند.

وی افزود: لذا تفاهم نامه‌ای با هدف ارائه خدمات آموزشی با کانون سردفتران و دفتر یاران منعقد شد و سرفصل‌هایی متناسب با این امر تهیه و تنظیم شد.

جوهری گفت: مطابق بر این تفاهم نامه، بنا شد حدود ۱۲ عنوان سرفصل آموزشی با مهلت‌های ۶، ۸، ۱۰ و ۱۴ ماهه توسط معاونین محترم منابع انسانی دادگستری سراسر استان‌ها (در مراکز استان‌ها) برای آموزش بیش از ۵ هزار داوطلب پذیرفته شده اجرا شود.

مدیرکل آموزش قوه قضائیه گفت: پس از انجام مراحل مقدماتی اعم از ثبت نام و تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون سر دفتری سال ۱۴۰۱، ظرف یک هفته دوره‌های آموزشی در فضایی استاندارد و مطلوب به اجرا در خواهد آمد.

گفتنی است، عناوین سرفصل‌ها عبارتند از: اخلاق حرفه‌ای و تعهد سازمانی (۸ ساعت)، اصول حفاظت اسناد و امنیت اطلاعات (۸ ساعت)، ساختار و تشکیلات اداری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و واحدهای مرتبط (۸ ساعت)، مسئولیت‌ها و مجازات‌های سردفتران و دفتر یاران و کارکنان دفاتر اسناد رسمی (۱۰ ساعت)، حقوق اداری و استخدامی و روابط حقوقی و کاری سردفتر با دفتریار و سایر کارمندان (۶ ساعت)، حقوق ثبت اسناد و املاک (٢٠ساعت)، قانون دفاتر اسناد رسمی و آئین نامه آن و بخش نامه‌های مرتبط (۱۵ ساعت)، آئین نامه اجرای مفاد اسناد لازم‌الاجرا و شیوه نامه آن (١٠ ساعت)، آشنایی با شرایط و متون اسناد رسمی و نحوه نگارش آن (١٥ ساعت)، فراگیری رایانه و کاربرد آن در دفاتر اسناد رسمی و سامانه ثبت آنی (۱۵ ساعت)، نحوه پذیرش و چگونگی تنظیم و ثبت انواع اسناد رسمی و مقررات مربوط به آن شامل (درخواست‌ها، مکاتبات، اخذ استعلامات و تنظیم اسناد بیع، اجاره، صلح، رهن، وکالت، تقسیم نامه، وقف، هبه، وصیت، رضایت، تعهد، اقرار، اقاله و سایر اسناد مالی و غیرمالی و سایر امور تبعی (۲۵ ساعت) و نحوه پذیرش و چگونگی صدور اجراییه اسناد تنظیمی و ارجاعی (۱۰ ساعت) است.

کد خبر 6080694

دیگر خبرها

  • «مبینا رستمی» والیبالیست کیست و چرا عذرخواهی کرد؟
  • رسمی: ‌پایان رویاپردازی ملی‌پوش ایرانی در ترکیه
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • جزییات دوره‌های آموزش تخصصی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر والیبال
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال