Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت دانشجویی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای زمان برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشگاه تهران را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، معاونت دانشجویی دانشگاه تهران درخصوص برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشجوی برای ۱۰ واحد دانشگاهی در خرداد ماه ۱۳۹۸ اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در متن اطلاعیه آمده است: "انتخابات شورای صنفی دانشجویی برای پردیس علوم، پردیس ابوریحان، پردیس هنرهای زیبا، دانشکده اقتصاد، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشکده جغرافیا، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشکده علوم اجتماعی، دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی و خوابگاه پسران، ۲۷ خرداد ماه ۱۳۹۸ از ساعت ۹ تا ۱۷ به صورت الکترونیکی و با مراجعه به آدرس vote.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ut.ac.ir برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه تهران شورای صنفی دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری

سجاد دادفر نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه از برگزاری نوبت اول کنکور در روز‌های ۶ و ۷ اردیبهشت ماه (پنجشنبه و جمعه) هفته جاری در استان خبر داد و گفت: در نوبت اول آزمون سراسری ۳۹ هزار و ۳۸ نفر داوطلب در ۱۴ حوزه امتحانی در استان کرمانشاه با هم به رقابت می‌پردازند که از مجموع داوطلبان نوبت اول کنکور در استان ۶۲ درصد یعنی ۲۴ هزار و ۲۴۲ نفر زن و ۳۸ درصد یعنی ۱۴ هزار و ۷۹۶ نفر مرد هستند.

به گفته وی داوطلبان کنکور نوبت اول امسال استان کرمانشاه ۵۲ درصد در رشته تجربی، ۳۴ درصد در رشته علوم انسانی، ۷ درصد در رشته ریاضی، ۵ درصد زبان خارجی و ۲ درصد در رشته هنر شرکت کرده‌اند.

وی زمان آزمون رشته‌های علوم انسانی و ریاضی را صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۸ صبح و رشته‌های زبان‌های خارجی و هنر را بعد از ظهر همین روز از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه اعلام کرد.

دادفر زمان امتحان کنکور رشته تجربی را روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه ساعت ۸ صبح همزمان با سراسر کشور عنوان کرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه حوزه‌های امتحانی رشته‌های ریاضی و علوم انسانی در صبح روز پنجشنبه را شامل ۱۲ حوزه دانشگاه رازی؛ ۲ حوزه دانشگاه صنعتی، چهار حوزه دانشگاه آزاد اسلامی و ۲ حوزه در دانشگاه پیام نور بیان کرد و افزود: آزمون امتحان رشته‌های هنر و زبان خارجی صرفاً در ۷ حوزه دانشگاه رازی برگزار می‌شود.

وی آزمون رشته تجربی در صبح جمعه را ۱۲ حوزه در دانشگاه رازی، ۲ حوزه در دانشگاه صنعتی، پنج حوزه در دانشگاه آزاد اسلامی، ۵ حوزه در دانشگاه فنی و حرفه‌ای، ۴ حوزه در دانشگاه پیام نور، و ۸ حوزه آموزش و پرورش اعلام کرد.

دادفر یادآور شد: ۸ حوزه دانشگاه رازی در پردیس مرکزی شامل دانشکده علوم پایه، مجتمع کلاسی، دانشکده اقتصاد و کارآفرینی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشکده تربیت بدنی، دانشکده برق و کامپیوتر، دانشکده نفت و پتروشیمی و دانشکده فنی و مهندسی و ۴ حوزه در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و دانشکده دامپزشکی، دبیرستان وابسته به دانشگاه دختران و پسران است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران