Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین نشست اعضاى تیم فوتبال امید کشورمان در اردوى خرداد ماه در هتل آکادمى فوتبال برگزار شد. ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، حمید استیلى در ابتداى نخستین تمرین تیم امید ضمن خوشامدگویی به فرهاد مجیدی، در جمع بازیکنان اظهار داشت: همه‌ی ما براى رسیدن به یک هدف بزرگ کنار هم هستیم و امیدواریم در این مسیر به آنچه مى‌خواهیم برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رعایت قوانین و نظم و انضباط در تیم براى ما از هر چیزى مهم‌تر است و امیدواریم به این مسائل توجه داشته باشید.

مدیر تیم فوتبال امید کشورمان همچنین گفت: براى ما فهرست اول و دوم در این اردو معنى و مفهومى ندارد. تلاش شده بازیکنان را به شکلى دعوت کنیم که همه به خوبى دیده شوند و کادر فنى شناخت لازم را از آنها پیدا کنند.

در ادامه این جلسه فرهاد مجیدى با اعضاى تیم گفت‌و‌گو کرد و خطاب به بازیکنان گفت: خوشحالم که در اینجا با شما همراه هستم. حضور در تیم ملى کشورم براى من باعث افتخار است و امیدوارم روزهاى خوبى در کنار هم داشته باشیم. فراموش نکنید که شما رؤیاها و هدف‌هاى بزرگى دارید. باید براى رسیدن به این هدف‌ها تلاش کنید. همان‌طور که آقاى استیلى گفت نظم و انضباط براى من از هر چیزى مهم‌تر است. زندگى سالم و حرفه‌اى مهمترین عاملى است که شما را به اهداف‌تان مى‌رساند.

فرهاد مجیدی نخستین لیست تیم امید را به فدراسیون فوتبال داد


انتهای پیام/

R1434/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال امید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال امید تیم فوتبال امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۸۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی

نخسین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

در این نشست به بررسی نیازها و چالش های احتمالی در ایام اربعین پرداخته شد.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری ۷ محل برای ایجاد سالنهای سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان ها و موسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

فعالیت ستاد اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)