Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، این حکم را در جلسه شورای عالی ورزش استان معاون وزیر ورزش و جوانان به استاندار اردبیل اهدا کرد که در بخشی از آن آمده است: با عنایت به برگزاری مسابقات لیگ ملت‌های جهان در تاریخ ۳۱ خرداد تا ۲ تیرماه سال جاری در شهرستان اردبیل و ضرورت میزبانی شایسته در برگزاری هرچه باشکوه‌تر و منظم از این رویداد بین المللی، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس ستاد برگزاری مسابقات مذکور منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین وزیر ورزش و جوانان در این حکم ابراز امیدواری کرده است با تدابیر لازم و همکاری نهاد‌ها و دستگاه‌های ذیربط و بکارگیری همه ظرفیت‌های استان و ایجاد شرایط مطلوب برای حضور پرشور تماشاگران شریف و ورزش دوست آن استان در انجام این مسوولیت موفق و موید باشند.

انتهای پیام/ح

انتصاب رئیس ستاد برگزاری مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: والیبال استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۸۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان «جام صفوی» تحت عنوان گرامیداشت «رحیم علی آبادی» کشتی گیر نامی اردبیلی، عضو اسبق تیم ملی کشورمان و قهرمان المپیک و جهان در اردبیل آغاز شد.
این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.
در این رقابت‌های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی گیر از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور دارند.

دیگر خبرها

  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل