Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@20:21:19 GMT

اگر جای رحمتی بودم می رفتم!

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۸۸۷۸

اگر جای رحمتی بودم می رفتم!

پیشکسوت آبی‌پوشان با تحلیل اتفاقات اخیر در این تیم گفت: رحمتی خودش می‌دانست که دیگر در استقلال جایی ندارد و تصمیم به جدایی گرفت.

به گزارش صدای ایران از جام نیوز، منصور رشیدی یکی از چهره‌های ماندگار تاریخ فوتبال استقلال است. رشیدی سالها با پیراهن استقلال و تیم ملی ایران در میادین فوتبال حضور داشت و سالهای زیادی هم در کِسوت مربی‌گری روی نیمکت این تیم نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با پیشکسوت و مربی سابق آبی پوشان در خصوص مسائل مربوط به این تیم گفت‌وگویی انجام شده است که می خوانید:
استراماچونی مربی جوانی است که کارنامه او به جز دوران کوتاهی که در اینتر بوده خیلی قابل توجه نیست. اما به طور کلی من حضور او در استقلال را مثبت ارزیابی می‌کنم و به او امیدوارم. باید از استراماچونی حمایت شود تا بتواند در این تیم موفق شود. صرف خارجی بودن یک مربی تضمین موفقیت و قهرمانی تیمی نیست.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: رحمتی استقلال ایران صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرپور: بدشانس بودم و سه گل از استقلال خوردم

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از حساس‌ترین و در عین حال تماشایی‌ترین دیدار‌های هفته ۲۴ لیگ برتر مصاف استقلال و شمس آذر بود؛ دیداری که مانند بازی رفت پرگل بود، اما بر خلاف آن برنده داشت و در نهایت با حساب ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید.

علیرضا جعفرپور که در این بازی سنگربان تیم قزوینی بود به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوب و تماشاگرپسندی را شاهد بودیم. شرایط جدول طوری بود که هر دو تیم به امتیاز کامل بازی نیاز داشتند. نیمه اول خیلی خوب نبودیم، ولی شروع خوبی در نیمه دوم داشتیم. بعد از آن که به گل اول و دوم رسیدیم، اگر خوش شانس بودیم کار را به تساوی می‌کشاندیم.

او درباره گل‌هایی که از استقلالی‌ها دریافت کرد، توضیح داد: گل اول را با بدشانسی دریافت کردیم و توپ بعد از برخورد به پای مدافع تغییر مسیر داد و کاری از دستم برنیامد. در کل روی گل‌هایی که دریافت کردیم خیلی بدشانس بودیم. گل دوم استقلال روی ضربه پنالتی زده شد که فکر می‌کنم داور به اشتباه پنالتی گرفت. کارشناسان هم تایید کردند که پنالتی درست نبوده است.

وی در این باره که هر دو بازی رفت و برگشت شمس آذر مقابل استقلال پرگل بوده، عنوان کرد: همانطور که می‌دانید در بازی رفت هم عملکردی خوب و هجومی ارائه دادیم و مستحق برد بودیم، ولی متاسفانه بازی مساوی شد. درباره بازی برگشت هم باید بگویم که نیمه دوم خوب بودیم و اگر بازی فقط ۵ دقیقه دیگر ادامه داشت می‌توانستیم گل مساوی را بزنیم.

جعفرپور تاکید کرد: در اینکه تیم ما خوب است شکی نیست. بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای داریم که در آینده نزدیک در فوتبال ایران بیشتر از آن‌ها خواهید شنید.

او درباره حضور و حمایت هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی گفت: هواداران خوبی داریم و واقعا در این بازی هم مثل بازی‌های قبلی سنگ تمام گذاشتند. به آن‌ها خسته نباشید، خداقوت می‌گویم و آرزو می‌کنم که بازی‌های آینده بتوانیم آن‌ها را خوشحال کنیم.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • کاش رئیس بایرن بودم تا ناگلزمان اخراج نشود
  • امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی
  • رحمتی مربی استقلال محروم شد
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • جعفرپور: بدشانس بودم و سه گل از استقلال خوردم
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به رحمتی
  • حرکت مربی استقلال جنجالی شد
  • تصمیم جدید در مورد رفتار توهین آمیز مربی استقلال
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی