Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، در حضور هزاران هوادار ارومیه‌ای و پیش از دیدار ایران و لهستان در سالن غدیر، نامه عذرخواهی رییس فدراسیون لهستان برخلاف حکم کمیته انضباطی فدراسیون جهانی خوانده شد.

متن این نامه که در سالن غدیر خوانده شد، به شرح زیر است:

سرپرست محترم فدراسیون والیبال جمهوی اسلامی ایران

جناب آقای افشین داوری

پیرو مصاحبه تاسف برانگیز و کاملاً نامناسب میشل کوبیاک، کاپیتان تیم ملی بزرگسالان لهستان در مورد مردم ایران، فدراسیون والیبال لهستان قصد دارد مراتب عذرخواهی صادقانه و خالصانه خود را در خصوص صحبت ایشان فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اظهار تاسف عمیق در خصوص صحبت های ایشان، اطمینان خاطر حاصل نمایید فدراسیون لهستان تحت هیچ گونه شرایطی، چنین رویکرد جنون آمیزی را ندارد. فدراسیون والیبال لهستان از منشور اخلاقی المپیک مبنی بر حفظ کرامت انسانی و هویت ملی و برگزاری بازی جوانمردانه با رقبای بین المللی پیروی می کند و چنین تعهدی در قبال فدراسیون والیبال ایران هم وجود دارد و هرگونه اظهار نظر و اقدام توهین آمیز و نژاد پرستانه و ضد اخلاقی را به شدت محکوم می کند.

فدراسیون والیبال لهستان پیرو رفتار غیرقابل قبول بازیکن ما، اقدامات سخت گیرانه ای را در نظر گرفته است تا رفتار غیرمودبانه، گستاخانه و غیراخلافی  وی را جبران نماید.

فدراسیون والیبال لهستان ضمن اظهار تاسف عمیق از به وجود آمدن این مسئله، هر گونه اقدام لازم برای جلوگیری از اینگونه وقایع را فراهم خواهد آورد.

امیدواریم تعامل خوبی را که سالها میان ایران و لهستان برقرار بود، به زودی بازگردد.

یاشک کاسپرشیک

رئیس فدراسیون والیبال لهستان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عذرخواهی تیم ملی والیبال ایران تیم ملی والیبال لهستان کوبیاک لیگ ملت های والیبال لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۸۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس در حالی روز گذشته موفق به کسب پیروزی سه بر صفر مقابل صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان شد که نخستین گل سرخ پوشان را دانیال اسماعیلی‌فر با ضربه سر در دقیقه 8 به ثمر رساند، اما پس از آن یک شادی جنجالی داشت.

به نقل از ورزش سه مدافع راست پرسپولیس پس از گلزنی در حلقه شادی بازیکنان تیمش قرار گرفت، اما پس از آن رو به بیرون زمین و در حالی که محمدحسین کنعانی‌زادگان هم در کنارش بود، یک حرکت جنجالی انجام داد که واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را به همراه داشت.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در این باره اعلام کرد: «دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع تیم پرسپولیس جهت ادای پاره‌ای از توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.»

با این شرایط باید اسماعیلی‌فر در روزهای آینده به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برود تا درباره شادی گل خود توضیح بدهد و این کمیته به بررسی پرونده بپردازد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897096

دیگر خبرها

  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • احضار دانیال اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی
  • فراخوان بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی دعوت شد
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • «مبینا رستمی» والیبالیست کیست و چرا عذرخواهی کرد؟
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران