Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ مصطفی سالاری با صدور حکمی ابراهیم چراغی را به عنوان مدیرکل امنیتی، انتظامی و اتباع استانداری منصوب کرد.

استاندار گیلان همچنین با صدور احکامی سیده زهرا میراعلمی را به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان رشت و قربان خوشحال را به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رضوانشهر منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین طی احکام جداگانه‌ای رضا مهدوی را به عنوان بخشدار خمام، کامبیز یوسفی را به عنوان بخشدار سنگر و حبیب‌اله اخینه را به عنوان بخشدار کوچصفهان و احمد قدیمی را به عنوان بخشدار لشت‌نشاء شهرستان رشت، هادی صیادی را به عنوان بخشدار پره‌سر شهرستان رضوانشهر، لیلا صمدی شلمانی را به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان سیاهکل و توحید کرم زاده را به عنوان بخشدار لوندویل آستارا از طرف دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور منصوب کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت فرماندار معاون معاون سیاسی امنیتی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۸۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در گیلان

محمد دادرس در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به آخرین الگوهای هواشناسی در گیلان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده فعالیت جریانات جنوبی در منطقه است.

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان خبر داد و گفت: با پیش بینی وزش باد جنوبی طی امروز و فردا لذا مردم و مسافران از روشن کردن آتش در عرصه‌های جنگلی خودداری کنند.

وی به افزایش دما ۶ الی ۱۲ درجه سلسیوس در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: بنابراین طی این مدت در برخی نقاط جلگه‌ای پدیده مه و کاهش دید افقی تا صبح چهارشنبه پیش بینی می‌شود.

دادرس تصریح کرد: از چهارشنبه با توجه به نفوذ توده هوای ناپایدار و شمالی شدن جریانات شرایط برای افزایش ابر، کاهش نسبی دما، به تناوب بعضی نقاط بارندگی، رعد و برق و احتمال تگرگ تا پایان هفته مهیا است.

کد خبر 6062726

دیگر خبرها

  • دهیاران برای توسعه پایدار در روستاهای دشتستان تلاش کنند
  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • صدور دستور قضایی در راستای حل مشکل آب شرب رودسر
  • ایجاد مشاغل خانگی و طرح‌های تولیدی روستایی در اولویت دهیاران قرار گیرد
  • صدور هشدار وزش باد شدید در استان تهران
  • مدیرکل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • نوجوان مشهدی  در اسکله نخل تقی عسلویه جان باخت
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در گیلان
  • گمانه زنی رسانه جبهه پایداری در باره انتصاب معاون اول محسنی اژه ای
  • شهردار سی سخت منصوب شد