Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل خلیل‌زاده عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران در خصوص فیلمی که به تازگی منتشر شده و حواشی را برای او ایجاد کرده است اظهار کرد: این فیلم ارتباطی با باشگاه استقلال تهران ندارد و مربوط به اتاق تعاونی تهران است.   من با حفظ سِمت رئیس اتاق تعاون استان تهران نیز هستم. این پرونده متعلق به تعاونی مسکن است که ۴۰ سال درگیری‌هایی را در بین اعضای این تعاونی بوجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: اتفاقی که الان به وجود آمده است به این شرح است که در این تعاونی دعوا‌هایی وجود داشته است. الآن این دعوا‌ها بعد از بحث‌هایی که برای تصرفشان با اشخاص مختلف بر سر املاکی از سری مادر یعنی همان سری اول که فاطمه داوری نیز  حضور داشته است به هیئت رئیسه دوم منتقل می‌شود. در آن جا حدود ۹۸ نفر عضو هیئت رئیسه هستند. در زمان انتقال این زمین به هیئت رئیسه دوم که فاطمه داوری هم حضور داشته است، ادعای این خانم بر این است که مبلغی باید به یک هیئت ۳ نفره تعلق بگیرد.

خلیل‌زاده تصریح کرد: البته ارزش این زمین ۱۰۰ میلیارد تومان است و این هیئت رئیسه این امضا را انجام می‌دهد. حالا اعضای این هیئت رئیسه  اینجا هستند و قبلا نیز گفته بودند که تحت فشار چنین چیزی را امضا کرده اند. این خانم به عنوان بازرس وارد هیئت رئیسه دوم می‌شود و بعد از این که زمین به هیئت رئیسه دوم منتقل می‌شود تصمیم می‌گیرند با برگزاری یک مجمع و فروش این زمین پولش را بین اعضای خودشان تقسیم کنند.

عضو هیئت مدیره استقلال بیان کرد: طبق اظهارات هیئت مدیره و مدیرعامل، این خانم به عنوان بازرس برای زمین مشتری پیدا می‌کند و مزایده‌ای برگزار می‌شود، اما رئیس هیئت مدیره که مرحوم هم شده نسبت به این فروش اختلافی پیدا می‌کند. حرف هم این بود که  می‌گفتند  این مزایده اصلا درست نبوده است. این موضوع را با یک شکایت به تعاونی تهران منتقل می‌کنند، اما این خانم با این افراد هم به مشکل می‌خورد.

او اظهار کرد: طبق قانون این موضوع در مرکز داوری اتاق تعاون تهران باید بررسی می‌شد، که این اتفاق نیز رخ داد و بعد از بررسی‌ها و درخواست مدارک از مدیران تعاونی، داوران به این نتیجه می‌رسند که معامله درست بوده است و باید ادامه داده شود.  بعد از آن اختلافی بین داوری و هیئت مدیره‌ای که این جا نیز حضور دارند به وجود می‌آید و این باعث می‌شود شکایت جدیدی در مرکز داوری به وجود بیاید.

خیلی‌زاده گفت: طبق گفته‌ی هیئت مدیره این خانم از کلِ منابع مالی که  ۱۲۷ میلیارد تومان است، می‌خواست ۱۰۲ میلیارد را بین اعضای مسن‌تر تقسیم کند. یعنی به هر نفر ۲۰۰ میلیون تومان می‌خواستند بدهند. اما با مخالفت هیئت مدیره و بازرسان مواجه می‌شوند و پرونده مجددا در مجمع داوران اتاق تعاونی بررسی می‌شود که این دومین پرونده این خانم در آن جا بوده است.  

او بیان کرد: در مرحله سوم اختلافی به‌خاطر تقسیم این پول بین اعضا رخ می‌دهد که در نهایت بین این خانم و هیئت مدیره و داوران، تفاهم نامه‌ای در اتاق تعاون به امضا می‌رسد که با نظر کارشناسان خبره، خود این خانم و هیئت مدیره بیایند و این مبلغ را بین خودشان تقسیم کنند که این اتفاق صورت می‌گیرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال عنوان کرد: پس از مدتی کارشناسان از هر کسی می‌خواهند تا میزان دریافتی شان را در این معامله مشخص کنند. از اعضا هم اختیاری برای تقسیم کردن این پول گرفت می‌شود. مرکز داوری نیز درخواست یک کارشناس رسمی می‌کند که یک کارشناس از اتاق تعاون و یک مشاور حقوقی هم به کارشناس رسمی اضافه می‌شود. یک امتیاز بندی را بین اعضا بر اساس پول‌های اولی شان صورت می‌گیرد. سهم بندی‌ها به اعضا ابلاغ می‌شود.

او گفت: این جا دعوا‌ها شروع می‌شود و این خانم سهم بندی که از طریق کارشناسان صورت گرفته است را نمی‌پذیرد و شروع به شکایت کردن می‌کند. در همین زمان نامه می‌نویسد که من تفاهم نامه دارم. درست در همین زمان انتخابات برای تعیین بازرس در شرکت انجام می‌شود، اما اداره کل تعاونی تهران این خانم را رد صلاحیت می‌کند. بعد از رد صلاحیت ها، دعوا‌هایی دوباره شروع می‌شود و این خانم علیه مدیر کل، شروع به اتهام زنی می‌کند. دادگاه هم علیه این خانم حکم محکومیت برای توهین و افترا را صادر می‌کند.

او بیان کرد: همه‌ی افراد پس از تعیین سهام شان آمدند و چک خود را تحویل دادند که رسید‌های آن وجود دارد و ما نیز این رسید‌ها را در اختیار همه قرار دادیم. البته به غیر از او و افراد هم نظرشان که می‌گفتند ما قبول نداریم. اما او مدارک عضویت شان را هم ارائه نمی‌دهند و در آخر چیزی که به کارشناس رسمی اعلام می‌کند همان دست نوشته‌های خودش است. ما می‌خواستیم به خاطر زحمت‌های او سهم شان را پرداخت کنیم که البته سهم او فقط ۶۵ میلیون تومان است.

خلیل زاده گفت: باز هم این خانم به دادگستری شکایت می‌کند. دادسرا هم درخواست کارشناس می‌کند و دستگاه‌های ضابط وارد پرونده می‌شوند و تا امروز این پرونده ۵ - ۶ سال هست که در حال رسیدگی است، اما مدام علیه ما صحبت می‌کند و افترار می‌زند و اظهار می‌کند که من چاقو خورده ام. در حالی که من نه سِمت مالی و نه سِمت نظارتی در آن جا داشته ام.

او گفت: این خانم علیه من شکایت کرد، اما من اینجا حکم تبرئه ام را  از دادگاه تجدید نظر دارم.  حتی یک حکم محکومیت او هم وجود دارد که به خاطر افترایی است که به من زده،که این خانم طبق این محکومیت محکوم به شلاق شده است. این خانم حتی دسته چک  شرکت تعاونی را هم تحویل نداده است. اما باید گفت که در ایران دستگاه قضایی قوی داریم و همه‌ی این حرف‌هایی که این خانم مطرح می‌کند برای زمانی است که من درگیر مراسم فوت مادر همسرم بوده ام و تمام حرفای  این خانم کذب محض است و ما هم  علیه او شکایت کرده ایم.

خلیل زاده تصریح کرد: در کل می توان گفت که این خانم به خاطر افتراهایی که زده محکوم شده و همه‌ی افتراهایش قبلا نیز سابقه داشته است. این پرونده به صورت کلی خاتمه پیدا کرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: هیئت مدیره استقلال باشگاه استقلال استان تهران هیئت رئیسه عضو هیئت رئیسه مزایده قانون منابع مالی پول انتخابات سهام چک دادسرا استقلال باشگاه استقلال عضو هیئت رئیسه هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معاون حقوقی استقلال به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی

معاون حقوقی و امور بین الملل باشگاه استقلال توضیحاتی را در خصوص توافق با باشگاه سانتاکلارا ارائه کرد.

به گزارش مشرق،محمدرضا بختیاری در گفت‌وگویی در خصوص بدهی باشگاه استقلال به سانتاکلارا، اظهار داشت: حدود ۷ ماه پیش، دادگاه CAS رای خود را علیه باشگاه استقلال با رقم نزدیک به ۵۰۰ هزار یورو صادر کرد. در ادامه و با مذاکراتی که علی خطیر با مسئولان سانتاکلارا داشت، قرار شد این مبلغ از منابع مالی استقلال نزد فیفا پرداخت شود

معاون حقوقی و امور بین الملل باشگاه استقلال گفت: سانتاکلارا می‌توانست پنجره استقلال را در بازه نقل و انتقالات زمستانی ببندد تا ما نتوانیم بازیکنی جذب کنیم اما به دلیل مذاکرات مثبت خطیر، مسئولان باشگاه پرتغالی این کار را نکردند. پرداخت طلب سانتاکلارا از مطالبات فیفا چون امری زمانبر بود، باشگاه استقلال صلح‌نامه‌ای با سانتاکلارا امضا کرد تا طلب این باشگاه به صورت اقساط پرداخت شود و خطری هم مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال در کنفدراسیون فوتبال آسیا را تهدید نکند. به همین دلیل توافق شد باشگاه سانتاکلارا درخواست اجرایی شدن حکم و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی را به فیفا ارائه دهد تا بتوانیم اقدامات مربوط به انتقال پول از فیفا به حساب سانتاکلارا را انجام دهیم.

وی افزود: در واقع این بسته شدن پنجره ضمانت اجرایی توافق نامه اقساطی و دو جانبه‌ای بود که باشگاه استقلال با سانتاکلارا نوشت. فیفا پرداخت ۳۰۰ هزار یورو بر همین اساس از محل مطالبات باشگاه استقلال به حساب سانتاکلارا را تایید کرده و تاییدیه پرداخت ۲۰۰ هزار یورو باقی مانده هم دیروز از سوی فیفا انجام شد.

بختیاری تصریح کرد: به همین دلیل باشگاه استقلال از حیث دریافت مجوز حرفه‌ای مشکلی ندارد. سند پرداخت و صلح نامه سانتاکلارا را هم در اختیار داریم. مکاتبات خود را هم در این خصوص با فیفا انجام داده‌ایم. بابت بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی خارج از زمان نقل و انتقالات هیچ گونه نگرانی برای هواداران عزیز وجود ندارد و مطمئنا با پرداخت کامل طلب سانتاکلارا، پنجره باز خواهد شد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • غزه افشاگر دروغ‌های مدعیان دفاع از حقوق بشر
  • واکنش دستیار سابق فرهاد مجیدی به حضور در تمرین استقلال + عکس
  • دکتر پرستو بخشی خودکشی کرد؟ | واکنش رسمی وزارت بهداشت به مرگ یک متخصص قلب | نام این پزشک متخصص زن در لیست سیاه وزارت بهداشت بود؟
  • اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید
  • شماره یک تیم ملی حق حسینی است | ۳ امتیاز بازی با ترکمنستان را مدیون دروازه بان استقلال هستیم
  • جنجالی‌ترین جابه‌جایی مدیریتی در سال ۲۰۲۳
  • واکنش معاون حقوقی استقلال به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • چیلاورت گریه کردن وینیسیوس را مسخره کرد!
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس