Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورفتح الله با بیان این مطلب که همه استان های ایران تولید و ممیزی بین المللی را طی کرده اند، گفت: ورود پلاسما خون ایران به اتحادیه اروپا منطبق با بالاترین استانداردهای بهداشتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علی اکبر پور فتح الله » با حضور در آئین گرامیداشت روز اهداء خون که امروز (۲۵ خرداد) در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، گفت: همه استان های ایران تولید و ممیزی بین المللی را طی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، افزود: براساس آزمایش ۲ میلیون پلاسمای ایرانی که برای آزمایش به اروپا رفته است نشان می دهد که کیفیت آن با استانداردهای معین و تبدیل آن به واکسن یکی از دستاوردهای خوب ایران است.

 

فتح الله پور تصریح کرد: خونی که در محروم ترین نقطه ایران دریافت می کنیم از مرغوب ترین و با کیفیت ترین دستگاه هایی است که در مرکز کشور خون اهداء کنندگان را دریافت می کند.

 

وی با اشاره به این مطلب که خون در کشورهای در حال پیشرفت به صورت داوطلبانه یافت نمی شود، مطرح کرد: فرهنگ اهداء خون در کشور ما که کشوری در حال پیشرفت است، اهمیت اساسی و جایگاه ویژه ای دارد.

 

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران در پایان خاطرنشان کرد: مفهوم عدالت اجتماعی در قالب استانداردهای لازم در دریافت و انتقال خون در تمام کشور اعمال شده است.

 

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه مجلس خبرگزاری شبستان شیراز دریای عمان اردبیل آمریکا غنی سازی اوقات فراغت پلاسمای خون مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور استانداردهای بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورو رکورد زد

یورو در برابر ین به بالاترین میزان خود در ۱۶ سال اخیر رسید.

به گزارش ایسنا، ارزش یورو در برابر ین ژاپن و دلار آمریکا تقویت شد.

یورو به بالاترین میزان خود در برابر ین ژاپن از ماه آگوست ۲۰۰۸ رسید و در برابر دلار به بالاترین ارزش خود از ۱۲ آوریل دست یافت.

آخرین گزارش‌های منتشرشده از شاخص مدیران خرید احتمالا ارز اتحادیه اروپا را تقویت کرده، زیرا فعالیت تجاری منطقه یورو به بالاترین میزان خود در ۱۱ ماه گذشته رسیده است.

این مورد در حالی رخ داد که شاخص مدیران خرید ترکیبی ایالات‌متحده به پایین‌ترین حد خود در چهار ماه گذشته رسیده است.

در همین حال، سرمایه‌گذاران در ژاپن بر روی جلسه بانک مرکزی این کشور در ۲۶ آوریل، تمرکز کردند.

به نقل از بیزنس، یورو پس از رسیدن کوتاه‌مدت به ۱۶۵.۷۵، به میزان ۰.۴۴ درصد در برابر ین در ساعت چهار و ۴۳ به وقت اروپا افزایش یافت و به ۱۶۵.۶۷ رسید.

یورو یک دقیقه بعد ۰.۴۵ درصد در برابر دلار افزایش یافت و به ۱.۰۷۰۴۴ رسید.

دیگر خبرها

  • استانداردهای دوگانه پارلمان اروپا در قبال تحولات منطقه
  • اسناد همکاری میان ایران و سریلانکا به امضا رسید
  • گردهمایی هماهنگ‌کنندگان اهدای عضو کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • یورو رکورد زد
  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می کند
  • اتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می‌کند
  • تهیه فهرستی از تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه صنایع پهپادی و موشکی ایران
  • توافق اتحادیه اروپا برای تشدید تحریم‌های ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر علیه ایران