Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:30:00 GMT

استاندار البرز: دولت توجه ویژ ای به البرز دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۹۰۱۵

استاندار البرز: دولت توجه ویژ ای به البرز دارد

به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز شنبه در حاشیه بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مجموعه اقتصادی و فرودگاهی پیام، با بیان اینکه البرز یک استان استراتژیک است، افزود: امروز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان وزیر معین دولت در البرز در جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: سال گذشته با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ۷ طرح در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی البرز مصوب شد.
شهبازی گفت: از این طرح های مصوب، اکنون ۲ طرح پیشرفت ۱۰۰ درصدی و باقی طرح ها نیز با پیشرفت بالای ۵۰ درصد دارند.
وی افزود: برای تحقق اهداف ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، چندین پروژه نیز در حوزه های کشاورزی، صنعت در دستور کار البرز است.
استاندار البرز با اشاره به اینکه البرز بیش از ۶۰ درصد نیاز کشور در حوزه دارو، مواد غذایی و قطعات خودرو کشور را تامین می کند، اضافه کرد: البرز، استانی مولد است که می تواند به سایر استان ها کمک کند.
شهبازی افزود: البرز نزدیک پایتخت است و دغدغه های مشترکی با تهران دارد.
وی عنوان کرد: با جدیت بالایی درصدد هستیم که امسال به بهار ثمربخشی پروژه های البرز تبدیل شود.
استاندار البرز گفت: بخش خصوصی فعال و پویای البرز سهم بالایی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در استان دارد.
۸۰۲۹/‏۶۹۹۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار زنجان: فرهنگ مالیاتی هنوز در جامعه جا نیفتاده است

محسن افشارچی سه شنبه در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان زنجان گفت: امروز سهم مالیات و درآمدهای مالیاتی در اداره امور دولتها برجسته است و در این راستا باید نگاه به مالیات متفاوت شود.

وی به لزوم دقیق شدن فرآیندهای اخذ مالیات تاکید کرد و گفت: نگاه مالیاتی باید در روش های محاسبه دقیق و البته انعطاف پذیر باشد.

استاندار زنجان به ضرورت بهره مندی استان از محل درآمدهای مالیاتی اشاره کرد و افزود: خیر و نفع مالیات باید هم به خزانه کشور و هم به مجموعه صنعت و معدن و تولید استان برسد.

افشارچی در بخش دیگری از سخنان خود، بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت قانون جهش تولید دانش‌ بنیان در استان تاکید کرد و گفت: سهم اقتصاد دانش بنیان از اقتصاد کشور را باید افزایش دهیم زیرا این جهت گیری ها برای جایگزینی نفت اهمیت دارد.

 برجسته‌ترین حمایت قانون از جهش تولید در ماده ۱۱ مربوط به بندهای "ب" و "ت" این قانون است که در بند "ب" این ماده آمده است «معادل هزینه انجام شده برای فعالیت‌های تحقیق و توسعه به عنوان اعتبار مالیاتی با قابلیت انتقال به سال های آتی به شرکت‌ها و موسسات متقاضی اعطا می‌شود و معادل آن از مالیات قطعی شده سال انجام هزینه مذکور با سال‌های بعد کسر خواهد شد».

قانون جهش تولید زمینه‌ ساز تحقق شعار «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین» است و می تواند شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق را که امروز به عضوی مهم در اقتصاد کشور بدل شده‌اند، در توسعه کسب‌وکارشان یاری دهد.

استان زنجان بیش از یک هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد و در زمان حاضر ۴۸ هزار و ۵۰۰ نفر در واحدهای صنعتی استان مشغول به کار هستند.

در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان مسائل مالیاتی چند واحد معدنی و واحدهای تولیدی فعال در حوزه سرب و روی مورد بررسی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • معاون وزیر اقتصاد: به دنبال آرامش در فضای اقتصادی هستیم
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری
  • افزایش قیمت مسکن به دلیل توقف یک دهه‌ای ساخت
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • ادعای بی سند، باز هم کار دست وزیر اقتصاد داد/ اجاره در دولت رئیسی چند برابر قبل شد؟
  • استاندار زنجان: فرهنگ مالیاتی هنوز در جامعه جا نیفتاده است