Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@09:19:38 GMT

اعضای هیئت پارلمانی ایران به پاکستان سفر می کنند

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۹۰۳۵

اعضای هیئت پارلمانی ایران به پاکستان سفر می کنند

احمد امیرآبادی‌فراهانی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و پاکستان در صدر هیئتی متشکل از محمد حسینی نماینده مردم تفرش و آشتیان، محمدرضا صباغیان نماینده بافق و مهریز و محمدباسط درازهی نماینده مردم سراوان عصر امروز عازم پاکستان شدند.

بر اساس این گزارش، این هیئت در سفر ۵ روزه خود قرار است، با رؤسای مجالس ملی و سنای پاکستان، رئیس کمیسیون سیاست خارجی و رئیس گروه دوستی ایران و پاکستان، همچنین با وزرای خارجه، تجارت و برنامه‌ریزی، سروزیر کراچی، شهردار کراچی و تجار و بازرگانان این کشور دیدار و گفتگو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گروه دوستی پارلمانی پاکستان و ایران دارای ۱۳۰ عضو و گروه دوستی پارلمانی ایران و پاکستان دارای ۱۱ نفر است که تعداد بالای اعضای گروه دوستی این کشور با ایران بیانگر علاقمندی آن‌ها به جمهوری اسلامی و تعمیق روابط با کشورمان است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: هیئت پارلمانی ایران پاکستان نمایندگان مجلس گروه دوستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت همکاری قوای مسلح ایران و می‌توان صلح و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورد/ عاصم منیر: مرزهای دو کشور صلح و دوستی است

ژنرال "سید عاصم منیر" فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار دکتر سید ابراهیم رئیسی رفت.

بحث طرفین در درجه اول بر موضوعات مورد علاقه متقابل، به‌ویژه صلح منطقه‌‌ای، ثبات و امنیت مرزی متمرکز بود.

هر دو طرف بر ضرورت تقویت همکاری‌های دوجانبه و در عین حال تلاش مشترک برای ثبات منطقه‌ای و شکوفایی اقتصادی توافق کردند.

دکتر سید ابراهیم رئیسی نیز تاکید کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فیمابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.

فرمانده ارتش پاکستان مرزهای ایران و پاکستان را "مرز صلح و دوستی" توصیف کرد و بر لزوم بهبود هماهنگی در طول مرزهای مشترک برای جلوگیری از به خطر انداختن روابط دیرینه و برادرانه دو کشور همسایه توسط تروریست‌ها تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل مرز «صلح و دوستی» به مرز «رفاه مشترک»
  • توافق برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی | مرز مشترک ۲ کشورباید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • مرز مشترک پاکستان و ایران باید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • تقویت همکاری قوای مسلح ایران و می‌توان صلح و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورد/ عاصم منیر: مرزهای دو کشور صلح و دوستی است
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • امضای اسناد همکاری بین هیئت‌های عالی رتبه ایران و پاکستان + فیلم
  • اسناد همکاری میان هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد