Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران در بازی دوم از هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ به مصاف لهستان رفت و در ست اول این مسابقه به پیروزی رسید. ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی ایران در حساس‌ترین بازی گروه 11 لیگ ملت‌های والیبال 2019 از ساعت 18:40 امروز (شنبه) در سالن غدیر ارومیه به مصاف لهستان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی اهل مونته‌نگرو تیم ملی ایران در این بازی نیز از ترکیب سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی، محمد موسوی، علی شفیعی و محمدرضا حضرت‌پور استفاده کرد. داورانی از ژاپن و بحرین قضاوت این بازی را برعهده دارند. 

لیگ ملت‌های والیبال ـ ارومیه | تمرین پیش از بازی تیم‌های والیبال ایران و لهستان + فیلم

 

ویتال هاینن، سرمربی تیم ملی لهستان هم به طور کامل به بازیکنان اصلی خود استراحت داده و از ترکیب دوم خود استفاده کرد. تیم ایران در ست نخست عملکرد بسیار خوبی روی اسپک داشت و دفاع روی تور نیز کمک کرد تا نتیجه این ست 25 بر 20 به سود شاگردان کولاکوویچ رقم بخورد. 

تیم ملی ایران در بازی سوم و آخر خود از هفته سوم لیگ ملت‌ها از ساعت 18:30 فردا (یکشنبه) به مصاف روسیه خواهد رفت. 

ادامه دارد ...

R1015159/P/S3,31/CT1 واژه های کاربردی مرتبط والیبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۹۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان پسر ایران که در دومین اردوی برون مرزی ترکیه به سر می‌برد، امشب سه شنبه مقابل تیم نوجوانان این کشور به میدان رفت و توانست ۳۰ به ۲۲ به پیروزی برسد.    نیمه نخست این دیدار با افت و خیز فراوانی همراه بود و دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در اواخر نیمه این تیم ترکیه بود که توانست با برتری ۱۱-۱۴ به رختکن برود.    اما در نیمه دوم با تغییر سیستم دفاعی و بازی خوب، نوجوانان ایران توانستند بازی را در دست بگیرند و با ۸ اختلاف گل و با نتیجه ۲۲_۳۰ این بازی را به سود خود به پایان برسانند.   لازم به ذکر است برگزاری دومین اردوی برون مرزی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد