Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@11:30:24 GMT

مجیدی: استقلال با حفظ مهره هایش مدعی است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۹۲۲۵

مجیدی: استقلال با حفظ مهره هایش مدعی است

سرمربی جدید تیم امید می گوید این تیم می تواند به المپیک صعود کند.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی در اولین جلسه از تمرین تیم امید به خبرنگاران گفت: باور کنید زمانی که پیشنهاد سرمربیگری تیم امید بدستم رسید بدون درنگ قبول کردم. تیم امید بازیکنان بسیار خوبی دارد و من فکر می کنم می توانیم بعد از سال ها به المپیک صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در مورد انتقادهایی که به مجیدی در باره بی تجربگی اش می شود هم گفت:  اگر منظور شما این است که تا حالا جایی کار نکرده ام باید بگویم من تمام بازی ها را در لیگ یک و حتی لیگ های پایین تر می بینم و سعی می کنم تیم خوبی را آماده مسابقات کنیم.

 

سرمربی تیم امید در مورد فایل صوتی که از او منتشر شده است هم گفت: اتفاقی است که افتاده است و کار خوبی نبود ولی من الان نمی خواهم در شرایطی که استقلال تازه سرمربی اش را انتخاب کرده برای این تیم حاشیه سازی کنم. همین الان هم که در تیم امید هستم هرکمکی از دستم بربیاید برای استقلال انجام می دهم و اجازه بدهید تمرکز من روی تیم امید باشد چون کار خیلی سخت است.

 

فرهاد مجیدی تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها فرهاد مجیدی تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم/ بازی با استقلال خوزستان سخت است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال گل گهر سیرجان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر توانسته با هدایت «مارینوس اوزونیدیس» عملکرد قابل قبولی را از خود تا پایان هفته بیست و سوم به جا بگذارد و با ۳۳ امتیاز در رده ششم جدول قرار گیرد.

این تیم در نیم فصل اول به مراتب شرایط بهتری را نسبت به نیم فصل دوم داشت و در حال حاضر با اینکه ۳ دیدار اخیر خود را با شکست پشت سر گذاشته اما کماکان با تیم‌های ملوان و سپاهان برای قرارگیری در جمع ۴ تیم برتر فصل بیست و سوم رقابت دارد. یکی از بازیکنانی که در این فصل عملکرد خیلی خوبی داشته و توانسته بهترین گلزن تیمش باشد، احمدرضا زنده روح است که با ۶ گل زده بالاتر از سعید سحرخیزان و «روبرتو تورس» قرار گرفته است.

زنده روح در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با شرایط خود در این فصل اظهار داشت: خدا را شکر در این فصل شرایط خوبی را تاکنون داشته‌ام و فکر می‌کنم با شناختی که بازیکنان تیم به مرور از هم پیدا کردند، گل گهر هم شرایط خوبی را در فصل بیست و سوم تجربه کرده است. باید از تمام هم تیمی‌ها و اعضای کادر فنی بابت زحماتی که برای موفقیت گل گهر می‌کشند، تشکر کنم، با همراهی این عزیزان من هم توانستم برای گل گهر مثمر ثمر باشم که امیدوارم این روند در دیدارهای باقی مانده نیز ادامه دار باشد تا در پایان لیگ در جایگاهی مناسب در جدول قرار بگیریم.

مصدومیت و بدشانسی عامل ضعف گل گهر در دیدارهای اخیر

او درباره ۳ شکست متوالی گل گهر در هفته‌های اخیر گفت: همانطور که گفتم، کادر فنی در نیم فصل دوم شناخت خوبی از فوتبال ایران و بازیکنان پیدا کرد و به نظرم مصدومیت‌های بازیکنان در دو، سه هفته اخیر و تا حدودی هم بدشانسی باعث شد تا نتایج مورد انتظار را نتوانیم به دست آوریم و تمامی اعضای باشگاه نیز نسبت به این موضوع ناراحت هستند و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در دیدارهای باقی مانده بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

استقلال خوزستان تیم خوبی در نیم فصل نشان داده است

بهترین گلزن گل گهر در رابطه با دیدار این تیم برابر استقلال خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، توضیح داد: با توجه به امتیازاتی که در دیدارهای اخیر از دست دادیم بازی بسیار مهمی را برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه شهید سلیمانی داریم، پیروزی در این بازی اوضاع تیم را در جدول بهبود می‌دهد و از شرایطی که اکنون با آن رو به رو هستیم، خارج می‌شویم. استقلال خوزستان با توجه به جایگاهی که در جدول دارد و همچنین خریدهای خوبی که در نیم فصل داشته به دنبال پیروزی در این دیدار است اما امیدوارم روز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین تمرکز کافی را داشته باشیم تا دست پُر از زمین خارج شویم.

امیدوارم نظر مثبت کادر فنی تیم ملی را جلب کنم

او در پاسخ به این سوال که در این فصل عملکرد خیلی خوبی داشته و یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان تیمش بوده اما تاکنون به اردوی تیم ملی دعوت نشده، خاطرنشان کرد: یک بازیکن باید خوب کار کند، تلاش زیادی را از خود به خرج دهد و سعی کند تا بهترین عملکردش را در زمین نشان دهد و من هم تمام سعی خود را کردم تا به بهترین شکل ممکن برای گل گهر بازی کنم و آمار و ارقام گواه این موضوع است. اما بعضی از مسائل از دست بازیکن خارج است و تصمیم گیرنده افراد دیگری هستند که باید به نظر آنها احترام بگذاریم. من باید تلاشم را بیشتر کنم تا نظر کادر فنی تیم ملی را به خود جلب کنم تا به تیم ملی دعوت شوم.

کد خبر 6078449

دیگر خبرها

  • لورکوزن فصل بعد هم مدعی اصلی بوندسلیگاست
  • امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم/ بازی با استقلال خوزستان سخت است
  • روشن: چشم امید بازیکنان استقلال به نکونام است
  • روشن: نکونام چشم و امید بازیکنان استقلال است
  • مومنی مقدم سرمربی تیم والیبال صنعتگران امید شد
  • ماتیاس دلیخت: بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ؟ من رابطه خوبی با او دارم
  • ژاوی: یک جنگ ترسناک در انتظار ماست
  • لطیفی: اختلاف مجیدی و سعادتمند یک جام از ما گرفت
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است
  • کناره‌گیری مهره پرنفوذ از هیات مدیره استقلال!