Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@13:15:19 GMT

ابوالغیط فردا عازم سودان می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۹۲۵۲

سخنگوی دبیرکل اتحادیه عرب اعلام کرد که این مقام فردا (یکشنبه) به سودان سفر خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از الیوم‌ السابع، محمود عفیفی، سخنگوی احمد ابولغیط، دبیرکل اتحادیه عرب اعلام کرد که ابولغیط قرار است فردا سفر مهمی به سودان داشته باشد و این سفر در چارچوب توجه ویژه‌ای که وی به پیگیری تحولات سودان و  نیز تمایل به برقراری امنیت و ثبات در کشورهای مختلف عضو این اتحادیه دارد، صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عفیفی در ادامه افزود: انتظار می‌رود که ابوالغیط طی سفرش به سودان با عبدالفتاح البرهان، رئیس شورای نظامی انتقالی سودان و همچنین تعدادی از رهبران گروه‌های آزادی و تغییر و نیز نمایندگان گروه‌ها و جنبش‌های سیاسی این کشور دیدار کند.

وی همچنین تصریح کرد: دبیرکل اتحادیه عرب در جریان سفرش به سودان بر لزوم پایبندی طرف‌های سودانی به روند مسالمت‌آمیز  انتقال سیاسی دموکراتیک در سودان و دوری از هر اقدامی که منجر به تشدید بحران می‌شود، تاکید خواهد کرد.

ابولغیط در جریان سفرش همچنین بر پایبندی اتحادیه عرب به نقش خود جهت کمک به سودان و حمایت از امنیت، ثبات و وحدت ملی این کشور تاکید خواهد کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آفریقا سودان ابوالغیظ اس 400 دریای عمان اس 300 هلگا اشمید عبدالرضا داوری اجلاس سیکا پایان نامه فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی به کراچی رفت

رییس‌جمهور در سومین مرحله از سفر به پاکستان، عازم شهر کراچی شد.

به گزارش مشرق، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور کشورمان در سومین مرحله از سفر رسمی خود به پاکستان، پس از دیدارهای کاری در شهر لاهور، عازم شهر بندری کراچی به عنوان قلب اقتصادی پاکستان شد.

دیگر خبرها

  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد 
  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران می‌شود
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد
  • رئیسی به کراچی رفت
  • رییس جمهور فردا عازم سریلانکا می‌شود
  • رئیسی عازم کراچی پاکستان شد
  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد
  • مستند «ابوجهاد» از رسانه ملی
  • هشدار ابوالغیط به نتانیاهو درباره اشغال محور صلاح‌الدین