Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حیدر کامیاب، رئیس اداره امور فناوری مکانیزه جهاد کشاورزی گیلان گفت: در راستای افزایش کشت مکانیزه کشاورزی ۷۴۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل خط اعتباری طرح توسعه مکانیزاسیون کشاورزی به کشاورزان گیلانی پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه، این تسهیلات با عاملیت بانک کشاورزی با سود ۱۵ درصد برای خرید انواع ماشین‌ها و تجهیزات کشاورزی به کشاورزان تعلق می‌گیرد، افزود: این تسهیلات در بخش‌های تولیدی زراعت، باغبانی، دامپروری، شیلات، جنگل، مرتع و گیاهان دارویی در سال جاری به استان تخصیص‌یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره امور فناوری مکانیزه جهاد کشاورزی گیلان، با اشاره به نحوه دریافت این تسهیلات از سوی کشاورزان گیلانی، گفت: این اعتبار توزیع شهرستانی شده و متقاضیان می‌توانند به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان یا مراکز خدمات جهاد کشاورزی دهستان‌ها نسبت به ارائه درخواست اقدام کرده و یا به بانک کشاورزی شعب شهرستان‌ها برای دریافت تسهیلات و خرید ماشین مراجعه کنند.

حیدر کامیاب، با اشاره به میزان جذب این اعتبار، تصریح کرد: بر اساس گزارش دریافتی از مدیریت شعب بانک کشاورزی استان تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات در قالب تسهیلات پرداخت شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

پرداخت ۷۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان گیلانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۹۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، نوبخت اژدری در جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم استان اردبیل گفت: تمامی کشاورزان گندم‌کار باید قبل از شروع فصل خرید نسبت به ثبت‌نام در سامانه پهنه‌بندی وزارت جهاد کشاورزی اقدام کنند تا در زمان مراجعه به مراکز خرید بدون معطلی بتوانند محصول خود را به مراکز تعیین شده تحویل دهند.
وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام برداشت غلات استان بیان کرد: از کشاورزان تقاضا داریم که از برداشت زودهنگام گندم و جو تولیدی خود به خاطر داشتن رطوبت احتمالی خودداری و در زمان اعلام شده از سوی کارشناسان جهاد کشاورزی نسبت به برداشت محصولات اقدام کنند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: تمهیدات لازم برای خرید گندم از کشاورزان انجام شده و هیچ گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل روز گذشته اعلام کرده بود که با وجود سرمازدگی شدید و شیوع آفات در فصل پاییز و زمستان، پیش‌بینی می‌شود که در سال زراعی جاری میزان تولید گندم در استان اردبیل به مرز ۶۰۰ هزار تن برسد.

دیگر خبرها

  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • هشدار به کشاورزان، برای مبارزه با آفات علیه سن گندم
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری