Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-28@08:29:46 GMT

یادداشت جوانفکر درباره شایعه خودکشی داوری

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۹۴۰۳

خرداد؛مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد گفت: از پلیس فتا و دادسرای جرایم رسانه‌ای انتظار می‌رود که به موضوع شایعه خودکشی عبدالرضا داوری ورود کنند و ضمن برخورد قانونی با عوامل دخیل در این توطئه، دلایل و انگیزه‌های آنان از این شایعه‌پردازی و نشر گسترده آن را شناسایی و به اطلاع افکار عمومی برسانند.

به گزارش خرداد، علی اکبر جوانفکر در یادداشتی با عنوان «توطئه❗️» در کانال تلگرامی خود به شایعه خودکشی عبدالرضا داوری اشاره کرد و نوشت:

انتشار گسترده شایعه خودکشی آقای عبدالرضا داوری از فعالان رسانه‌ای و تحلیلگر سیاسی، امروز به عاملی برای تشویش اذهان عمومی تبدیل شد و بسیاری را به تکاپو انداخت تا صحت و سقم موضوع را جویا شوند!

اولین خبرسازی در این زمینه از سوی یک کانال خبری در پیام رسان تلگرام تحت عنوان «امید مردم» منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این کانال در ساعت ٧ و ٩ دقیقه صبح امروز با مخابره یک خبر به اصطلاح فوری نوشت: عبدالرضا داوری، مشاور محمود احمدی‌نژاد، صبح امروز خودکشی، کرد.

این جمله منعکس‌کننده دو مطلب کذب است زیرا اولا آقای عبدالرضا داوری خودکشی نکرده است و ثانیا همانطور که آقای دکتر داوری هم بارها اعلام کرده است، ایشان مشاور آقای احمدی‌نژاد نبوده‌اند.

در واقع شایع کردن ادعای کذب خودکشی آقای داوری جرمی غیرقابل انکار است زیرا نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی در قانون جزایی ایران جرم شناخته شده است.

ادمین این کانال تلگرامی برای اثبات ادعای کذب خود تصریح کرده است که یکی از دوستان آقای داوری خبر این خودکشی را به اطلاع کانال امیدمردم رسانده است.

در این گزارش همچنین اضافه شده است که آقای داوری به بیمارستان منتقل شده اما اطلاع دقیقی از وضعیت جسمانی وی در دسترس نیست.

این شایعه به حدی موجب تشویش اذهان جامعه شد که مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران هم به آن ورود کرد و گفت که در این زمینه خبری را دریافت نکرده است.

از پلیس فتا و دادسرای جرایم رسانه‌ای انتظار می‌رود که به این موضوع ورود کنند و ضمن برخورد قانونی با عوامل دخیل در این توطئه، دلایل و انگیزه‌های آنان از این شایعه‌پردازی و نشر گسترده آن را شناسایی و به اطلاع افکار عمومی برسانند.

برچسب ها: جوانفکر ، خود کشی ، داوری

منبع: خرداد

کلیدواژه: جوانفکر خود کشی داوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۹۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادداشت هنیه در دفتر یابود وزارت خارجه ایران

رئیس دفتر سیاسی حماس دفتر یادبود وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را امضا کرد.

به گزارش ایسنا، «اسماعیل هنیه» در جریان دیدار با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران در تهران، دفتر یادبود وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را امضا کرد.

هنیه در این یادداشت از «حسن استقبال» امیرعبداللهیان تشکر کرده و نوشته است: «به امید دیدار در قدس آزاد شده».

رئیس دفتر سیاسی در سخنانی پس از دیدار با امیرعبداللهیان نیز گفت: «مردم غزه در طول ۶ ماه گذشته مقاومت افسانه‌ای از خود در برابر تجاوزات صهیونیست‌ها به نمایش گذاشتند. به رغم تمام هزینه‌های سنگینی که مردم غزه پرداختند، رژیم صهیونیستی شکست خورده و در حال از دست دادن حمایت سازمان‌های بین‌المللی است».

او با بیان این‌که رژیم صهیونیستی نتوانست به هیچ یک از اهداف نظامی یا استراتژیک خود دست یابد، به حمایت‌های آمریکا از این رژیم در چند ماه گذشته اشاره کرد و گفت: «آمریکا نمی‌تواند اراده خود را بر جامعه جهانی تحمیل کند و اکنون اشغالگران با انزوای سیاسی بی‌سابقه‌ای مواجه شده‌اند».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عبدالرضا علیزاده: حیثیت والیبال ارومیه را برگرداندیم/به راحتی میدان جنگ را ترک نمی‌کنیم
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • وارونگی قضا و غذا در غزه
  • یادداشت هنیه در دفتر یابود وزارت خارجه ایران
  • اذعان رسانه اسرائیلی به شکاف عمیق در جامعه صهیونیستی
  • رهبر انقلاب: رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد بر دشمن اثر می گذارد (فیلم)
  • (ویدیو) لو رفتن سوالات امتحان نهایی؛ شایعه یا واقعیت؟
  • سه یادداشت؛ سه برداشت!
  • مدیران لرستان دستاوردهای حوزه‌های کاری خود را به اطلاع مردم برسانند
  • شایعه عجیب؛ استقلال، سعید صادقی را می خواهد! | ادعای یک رسانه داخلی