Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@09:24:07 GMT

تخم مرغ با نشان ویژه روز زرد طلایی تقلبی است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۹۴۱۵

تخم مرغ با نشان ویژه روز زرد طلایی تقلبی است

به گزارش روز شنبه روابط عمومی دامپزشکی خراسان رضوی، این تخم مرغ ها به صورت غیر مجاز تولید شده و با سوء استفاده از نام دامپزشکی در کارگاههای زیرزمینی مشهد بسته بندی شده اند.

بر اساس این گزارش تخم مرغهای با نام و نشان "ویژه روز زرد طلایی" که با کد تقلبی ۲۴۱۰۳۰ به عنوان پروانه بهداشتی بهره برداری بسته بندی شده اند، به علت تولید غیر مجاز و نداشتن پروانه بهداشتی دامپزشکی، غیر بهداشتی بوده و با مراکز عرضه کننده این برند برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش از شهروندان خواسته شده است از خرید و مصرف این تخم مرغ ها خودداری نموده و در صورت مشاهده آن مراتب را با سامانه پیامک ۳۰۰۰۰۱۵۱۲ یا تماس با روابط عمومی دامپزشکی خراسان رضوی اطلاع دهند.

خراسان رضوی رتبه دوم تولید تخم مرغ در کشور را به خود اختصاص داده است.

این استان هم اکنون ۲۷۰ واحد مرغداری مرغ تخم گذار صنعتی با ظرفیت پرورش ۱۰ میلیون قطعه مرغ تخم گذار دارد.

۳۰۲۷ / ‏‬ ۶۰۵۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های اقتصادی استان گفت:یکی از ظرفیت‌های مهم استان حوزه معدن و صنعت است که در رشد تولید و اشتغال تأثیر بسیاری دارد.   یعقوبعلی نظری افزود: از شهریور ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۲ در حوزه صنایع معدنی و صنعت استان ۱۵۰ هزار میلیارد تومان (همت) سرمایه‌گذاری شده است.   وی ادامه داد: بر اساس گزارش‌های رسیده از وزارت صمت، به ظرفیت شهرک‌های صنعتی استان در دو سال و نیم گذشته ۲۶ و نیم درصد اضافه شده است.   استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به شعار جهش تولید با مشارکت مردم، سیاست ما در بخش‌های مختلف این است که زمینه را برای فعالیت بخش خصوصی فراهم کنیم.   نظری افزود: نتیجه تلاش دستگاه‌ها در سال ۱۴۰۳ از نظر جریان اقتصادی باید انسجام، تلاش بیشتر و خروجی بهتر باشد.

دیگر خبرها

  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • رصد ۳۰ نمونه از محصولات کارخانجات خوراک دام و طیور در کرمان 
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • دامپزشکی سبزوار ۷۰ متخلف بهداشتی را به دادگاه کشاند
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی
  • صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان
  • توقیف خودرو حامل گوشت گرم غیر بهداشتی و فاقد مجوز در تویسرکان