Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-19@10:18:31 GMT

شکار بزرگ دنیزلی؛ قلب تپنده استقلال در راه تبریز

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۶۹۵۵۲

شکار بزرگ دنیزلی؛ قلب تپنده استقلال در راه تبریز

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مصطفی دنیزلی با حضور در تراکتور تبریز نگاه ویژه‌ای به خط هافبک تیمش دارد. برهمین اساس این سرمربی ترکیه‌ای قصد دارد در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی به تقویت این بخش از تیمش بپردازد. علی کریمی یکی از بازیکنانی است که دنیزلی از باشگاه تبریزی درخواست جذب او را دارد.

 

قرارداد کریمی با استقلال پایان یافته و مذاکرات آبی‌پوشان با قلب تپندۀ تیم‌شان تاکنون بی‌نتیجه مانده است تا پیشنهاد نجومی تراکتور هافبک ملی‌پوش را در آستانۀ جدایی از استقلال و پیوستن به تی‌تی‌های پرشور قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: تراکتور سازی استقلال مصطفی دنیزلی علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۶۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدوم رباط صلیبی تراکتور برگشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بهزاد سلامی، هافبک دفاعی جوان تیم تراکتور در نیم فصل اول به دلیل پارگی رباط صلیبی از میادین دور بود و امکان همراهی تیم تراکتور را نداشت.

با این حال او اکنون به تمرینات تیم تراکتور اضافه شده و در حال طی مراحل درمانی است تا به سرعت خود را در ترکیب تیم تراکتور جا بیندازد. باتوجه به اینکه صفا هادی تنها هافبک دفاعی این فصل تراکتور بود، انتظار می‌رفت سلامی جایگاه به‌خصوصی در ترکیب داشته باشد اما این مصدومیت مانع او شد.

البته بهزاد سلامی در این سال‌ها به‌عنوان یک بازیکن جوان چندان نتوانسته از فرصت‌ها بهره ببرد و شاید اگر فصل آینده در تبریز و تراکتور بماند، زمان خوبی داشته باشد که خود را به هواداران این تیم ثابت کند.

دیگر خبرها

  • مصدوم رباط صلیبی تراکتور برگشت (عکس)
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • اتفاق عجیب برای یک پرسپولیسی و یک استقلالی در تبریز
  • تراکتور در انتظار دهمین پاس طلایی ریکی
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد